Kilka wariacji na temat...


Witajcie 
W wakacje miałam małe natchnienie i postanowiłam poeksperymentować z malowaniem wzorków na paznokciach a oto efekty :)








                                                       Wzorki robione na wodzie, jak?
Wlewamy do pojemniczka wodę następnie wpuszczamy pędzelkiem po kropelce lakieru na powierzchnię wody, on nam się fajnie rozpłynie :) na wcześniej wpuszczoną kropelkę wpuszczamy następną i kolejną patyczkiem bądź wykałaczką delikatnie przeciągamy po lakierach tworząc różnego rodzaju ,,mazy,, 
Wkładamy palec do wody wierzchnią stroną paznokcia tak aby dotykał bezpośrednio wzorków na wodzie i wyjmujemy.
Jest to sposób, który bardzo brudzi palec dookoła paznokcia dlatego najlepiej jest wcześniej zabezpieczyć je jakąś taśmą.







Na dwóch powyższych zdjęciach mam pomalowane paznokcie metodą ,, ombre,, czyli na lakier bazowy nakładamy gąbeczką (delikatnie naciskając) kolory które mam się podobają.




Pozdrawiam cieplutko :)

1 komentarz :

  1. robiłam wodne :) ładny efekt, ale lakiery muszę byc w miare dobre: )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka