Krem zwykły lecz niezwykły...

                                 KREM DO TWARZY

                                           NIVEA  AQUA EFFECT



Witam chciałabym się podzielić opinią na temat  kremu jak dla mnie nr 1- a dlaczego? a więc:

  • jest do każdego typu cery
  • super nawilżający
  • nie zostawia tłustego filmu na skórze
  • doskonały pod makijaż
  • nie uczula
  • delikatny przyjemny zapach
  • pojemność standardowa czyli 50 ml 
  • posiada filtr SPF4
  • na dzień i na noc


Mimo swojego wieku (30 lat) :-) miałam problemy z cerą - głównie wypryski- myślałam, że jestem na coś uczulona używałam różnych kremów (tych z apteki również) wydałam sporo pieniędzy i nic dalej nic a czasami jeszcze gorzej :-( miałam serdecznie dosyć, ponieważ musiałam przykrywać to korektorem w dużych ilościach co nie wyglądało -moim zdaniem-  estetycznie a do tego musiałam używać podkładów kryjących, których nie lubię.


Na ten krem natknęłam się przypadkiem standardowo szukając czegoś innego :) pomyślałam sobie a wezmę kupię może będzie dobry - po tygodniu stosowania rano i wieczorem zauważyłam że zaczynają mi znikać wszystkie niedoskonałości aż byłam w szoku, skóra była nawilżona, gładka i jakoś koloryt się wyrównał. Sprawdzałam przy różnym świetle bo myślałam, ze coś mi się z oczami zrobiło albo po prostu sobie coś wmówiłam (co zdarza się dosyć często głównie jeśli chodzi o kolor włosów)  ale nie naprawdę krem bardzo mi pomógł ,,naprawić,,  moją skórę na twarzy. Jestem bardzo zadowolona bo teraz nawet nie muszę nakładać podkładu a jak już to delikatny ( obecnie używam Maybelline FIT me - o którym również napiszę) 
W końcu metodą prób i błędów znalazłam krem dla siebie.
Nie wiem czy jest dostępny w Polsce - ale powinien :)

Jeśli macie jakieś pytania to piszcie :)



Pozdrawiam Iza




3 komentarze :

  1. jeśli pomógł Ci z cerą to też z chęcią bym wypróbowala bo mam problemy po ciąży. ..:/ale wątpię czy u nas jest dostępny. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że z serii aqua effect jest na polskim rynku sporo produktów ale właśnie takiego kremu nie widziałam - ja też po ciąży zaczęłam mieć problemy z cerą i włosami :)

      Usuń
  2. moja mama ma takie same problemy z cerą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka