Maska zakwaszająca włosy

Maska do włosów - acid balance 

Witam
Dzisiaj moja kochana siostra kupiła sobie maskę zakwaszającą do włosów firmy STAPIZ oczywiście wiedząc ze mam świra na punkcie włosów przesłała mi zdjęcia i obiecała, że zda mi dokładną recenzję jak sprawdza się ten produkt, dlatego dzisiaj tylko napiszę co obiecuje producent i pokażę jak prezentuje się opakowanie. Gdy tylko dostanę wiadomość od mojej Milki jak działa na jej włoski, nie omieszkam szybko naskrobać Wam co nie co o tej masce ale mam co do niej dobre przeczucia :)


A więc producent obiecuje:

Maska do włosów o kwaśnym pH, polecana do profesjonalnej pielęgnacji włosów po zabiegach farbowania. Unikalne zestawienie ekstraktów z winogron i owoców cytrusowych, charakteryzuje się silnym działaniem zakwaszającym co stanowi doskonałą pielęgnację i ochronę intensywności koloru. Zawarte proteiny jedwabiu wnikają głęboko do wnętrza włosa, dostarczając niezbędnych składników odżywczych. Dbając o gospodarkę wodną łusek włosa, doskonale chronią przed przesuszeniem i kruszeniem. Zastosowany w Masce Acid Balance filtr tworzy na powierzchni włosa równomierną błonę ochronną włosy przed promieniowaniem UV.http://www.stapiz.waw.pl/oferta/item/id/304/  fragment ze str producenta.





EDT. Tak jak podejrzewałam produkt jest świetny szczególnie do włosów farbowanych aby domknąć łuski włosa, przez co kolor dłużej będzie się utrzymywał i będzie lśniący.

Włosy po zastosowaniu tej maski są miękkie, lejące oraz świetnie się rozczesują. Do tego zapach jest bardzo przyjemny, delikatny utrzymujący się na naszych włosach dosyć długo.
Pozdrawiam

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka