Początek intensywnej pielęgnacji

Mocne postanowienie...

Tak sobie siedząc w domu i czytając różnego rodzaju blogi dotyczące pielęgnacji włosów i mnie naszło na zmiany koloru i pielęgnację :) a więc od początku: 
Moje włosy są biedne i nie wiadomo do końca w jakim kolorze :) To znaczy ja nie mam pojęcia jak go nazwać sami zobaczcie :


Jeśli chodzi o kolory to miałam już na prawdę wiele natomiast najlepiej się czuję w zimnych blondach.Przez te malowanie (naprawdę częste) strasznie mi się zniszczyły i powstało sianko, dlatego zaczęłam ostatnio intensywnie o nie dbać :)
 Zaczęłam olejowanie następującymi olejkami :
  • olej arganowy
  • olej z pestek avocado
  • oliwka dla dzieci 
  • oliwa z oliwek
  • olej z orzechów włoskich
  • olej rycynowy


Najlepszy jak dla mnie był olej z pestek avocado, arganowy i oliwka dla dzieci. Daje rewelacyjne efekty, włosy są mięciutkie i bardzo przyjemne w dotyku widać gołym okiem, że są odżywione.

A teraz moje pytanie jak wy dbacie o swoje włoski możne macie magiczne sposoby?

Pozdrawiam Cieplutko


1 komentarz :

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka