Moja pierwsza recenzja :-)

   Garnier ULTRA DOUX   Maska do włosów

Witam
Chciałabym króciutko opowiedzieć Wam o masce do włosów w której zakochałam się od ... pierwszego użycia :) 
W składzie znajduje się olej arganowy i olej z Kamelii.









    Jak widać w składzie jest dużo olejków oraz bardzo ważna rzecz produkt ten nie ma w sobie sylikonów!!!!! Trzyma się na włosach od 3 do 5 minut, już podczas spłukiwania czuć, że włosy są mięciutkie i bardzo ładnie pachną tak orientalnie :-)  Świetnie domyka łuski przez co nasze włosy po wyschnięciu są gładkie i lśniące - jak do tej pory tylko ta maska zadziałała na moje sianko na głowie. Ja kupiłam ją w dużym supermarkecie, więc jest na pewno łatwo dostępna. 
    Jak dla mnie jest to hit wśród masek do włosów.


A czy ktoś z Was miał może styczność z w/w produktem? Piszcie co sądzicie i jakie są Wasze wrażenia po zastosowaniu.




Pozdrawiam Iza




6 komentarzy :

  1. W jakim dokładnie supermarkecie?:) ja jej nigdzie nie widzialam.. K. PS. wyłącz weryfikację obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ją w supermarkecie Carrefour kosztowała 24 zł. Dziękuję za uwagi już wyłączam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja juz w kilku miejscach sprawdzałam w Pl i nie znalazłam,:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz ja kupiłam ją za granicą a znając życie to pojawi się i w Polsce jak tak to warto troszeczkę poczekać. Tak samo było w przypadku farby Garniera OLIA tutaj już były a po ok trzech miesiącach wprowadzili i na nasz rynek.
    P.S. Proszę o podpisywanie się ok :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz w recenzji, że "produkt ten nie ma w sobie sylikonów!!!!!", ale nie wzięłaś pod uwagę, że Quaternium-87 może się nadbudowywać, działa podobnie do silikonów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale czy jest silikonem? To, że działa podobnie to inna sprawa, nie napisałam przecież, że produkt jest np w 100% naturalny czy coś w tym stylu, jest bez silikonów? - jest!
    Magda widzę, że ostatnio wzięło cię na pouczanie innych i szukaniu dziury w całym.......

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka