Witam Witam

Witam i zapraszam

Dzień Dobry 
Po dość długim przemyśleniu, postanowiłam: zakładam bloga. Nigdy nie przypuszczałabym, że do tego dojdzie, a jednak. Mam zamiar dzielić się z Wami moimi opiniami na temat różnych kosmetyków, które posiadam i na pewno z czasem będę posiadała ich więcej  :) Chcę się dzielić moją lekką obsesją na punkcie włosów, czyli ich zapuszczania, pielęgnacji no i oczywiście to co tygryski lubią najbardziej - koloryzacji- mam nadzieję, że znajdzie się ktoś komu spodoba się i będzie zainteresowany tym co będę umieszczała na tym blogu.
Jeśli będziecie mieli jakiekolwiek uwagi piszcie, chętnie z nich skorzystam aby mój blog był dla Was interesujący. :)

A zatem zaczynamy :)

Życzcie mi powodzenia, oraz trzymajcie kciuki :)


Pozdrawiam
Iza

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka