Calcium Pantothenicum....

Witaminka B5 + Wapń



Witam 
Dzisiaj postanowiłam napisać trochę na temat tabletek Calcium Pantothenicum, z którymi po raz pierwszy zetknęłam się miesiąc temu.
Szukałam jakiegoś specyfiku na wypadanie włosów i na ich wzmocnienie od wewnątrz. W ruch poszła wyszukiwarka internetowa :) i powiem wam, że jest takich produktów w bród, moją szczególną uwagę przykuł jednak wyżej wymieniony CP. Mnóstwo osób wyrażało się o nim bardzo pochlebnie i najważniejsze, że u nich sprawdził się znakomicie!






                          Przedstawię wam najpierw krótkie streszczenie ulotki.
1. Lek zawiera wapnia pantotenian, który jest związkiem kwasu pantotenowego (witamina B5) i wapnia. Kwas ten w komórkach organizmu ludzkiego występuje głównie w koenzymie A, związku niezbędnym w wielu procesach metabolicznych, zwłaszcza w przemianie węglowodanów, tłuszczów i białek. Kwas pantotenowy bierze udział w procesach wzrostowych organizmu, wpływa na regenerację skóry, wzrost włosów i paznokci.

2. Przyjmowanie leku:
dorośli- jedna lub dwie tabletki od dwóch do trzech razy na dobę co oznacza, że nie więcej niż 6 tabletek na dobę.

3. Lek ten nie wpływa na zdolność prowadzenia pojazdów mechanicznych i obsługi urządzeń będących w ruchu.

4. Przy stosowaniu zgodnym z zalecanym dawkowaniem działania niepożądane nie występują.

 21.11.2013 r minie dokładnie miesiąc od kiedy zaczęłam przyjmować CP, ja biorę 4 tabletki w ciągu dnia dwie rano i dwie wieczorem. Ten preparat trzeba przyjmować od dwóch do trzech miesięcy następnie miesiąc przerwy. Ja u siebie w tej chwili, zauważyłam znaczną poprawę stanu paznokci zrobiły się twardsze i szybciej rosną, natomiast jeśli chodzi o włosy to narazie bez zmian, zmniejszenia wypadania nie zauważyłam, a czy rosną szybciej? Zaobserwowałam, że troszkę jakby się ruszyły ale to jeszcze za wcześnie aby stwierdzić to w 100 procentach, iż lek zadziałał w tej kwestii, więc  zobaczymy co będzie dalej ale na pewno Was poinformuję jakie są końcowe efekty mojej kuracji.

A czy ktoś z was brał CP i jakie były efekty? piszcie chętnie zapoznam się z opiniami innych.

Pozdrawiam cieplutko :)











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka