Lubię to :-) czyli tatuaże


Witam Was !

Dzisiaj postanowiłam, że czas nadszedł na zrobienie sobie drugiego tatuażu. Wiedziałam już dawno co chcę mieć i gdzie (na nadgarstku lewej ręki) natomiast została kwestia wzoru tzn jaką formę wybrać.

zdj. z internetu



zdj. z internetu

Zacznijmy od początku jak miałam 18 lat :-) ubzdurałam sobie w głowie, że chcę mieć tatuaż. Zawsze mi się to podobało w szczególności u facetów  he he i tak czas mijał i zawsze coś stawało mi na drodze niby pierdoły no ale stwierdziłam, przyjdzie pora i na to. Swojego czasu pomieszkiwałam sobie w stolicy i co chwilę rzucał się w oczy salon tatuażu ale to np jechałam do pracy bądź w innej sprawie no i lipa zajść nie mogłam i tak minęło 11 lat sporo prawda. Zawsze coś mi przeszkadzało (tak to sobie tłumaczyłam) Nadszedł czas i powiedziałam ,,teraz albo nigdy,,  Dodam, że już dawno miałam wybrany wzór i miejsce, w którym będzie wykonany :) więc siup wizyta w salonie ustalenie terminu. Nadszedł ten dzień - miałam tyle myśli w głowie, pierwsza i podstawowa to czy mój tatuaż wyjdzie tak jak chcę? 



Siedziałam na fotelu trzy godziny, nic nie bolało raczej jakby czasami przypiekało ale nie było to wcale uciążliwe, spokojnie jeszcze kolejne trzy godziny bym wytrzymała :) Efekt końcowy jak dla mnie był rewelacyjny cieszyłam się jak dziecko. 



Znajomi mówili mi, że jak zrobiłam pierwszy to będę chciała drugi bo to podobno wciąga i z tym się w zupełności zgadzam. Tak więc minęło 14 miesięcy i już mam chęć na kolejny tatuaż. Mam tylko nadzieję, że tym razem załatwię tą sprawę znacznie szybciej :)




                                                                   Pozdrawiam :)

4 komentarze :

  1. Podziwiam osoby które maj tatuaże, ja nigdy nie zdecyduje się na widok zwykłej igły dostaję gęsiej skórki a co dopiero urządzenia do tatuażu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz powiem Ci, że ja też nie lubię widoku igły jak idę np na pobranie krwi to nawet na to nie patrzę :) Jeśli chodzi o robienie tatuażu to tej igły nie widać i nic nie boli jak napisałam ja już myślę o drugim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci z tym tatuażem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi też się podoba.

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka