Małymi krokami do blondu

Witam
Ostatnio stwierdziłam, że wracam do blondu, najlepiej czuję się jednak w tym kolorze. Ostatnio miałam jakieś dziwne coś na głowie i wytrzymałam o dziwo miesiąc bez farbowania. Przyszedł czas na wybór odpowiedniej farby i kolorów. Padło na Loreala Preference 10.21 oraz farbę OLIA z Garniera 10.0


Na pierwszy rzut poszła OLIA farby te zawierają naturalne olejki kwiatowe (stężenie 60%) wzmacniają tym proces koloryzacji ułatwiając wnikanie koloru w głąb włosa. Jest ona trwale koloryzująca lecz bez amoniaku.

Moje Spostrzeżenia 

  • nie piecze w głowę po nałożeniu
  • bardzo prosta aplikacja
  • nie spływa z włosów
  • ładny zapach
  • po nałożeniu farba przybrała ciemny odcień (brąz) ale to normalne nie ma co panikować
  • dobrze się spłukuje, włosy są miękkie jeszcze przed nałożeniem odżywki
  • po wysuszeniu włosy fajnie pachną 
A teraz prezentacja wizualna :)





 Włosy przed farbowaniem



 
Włosy po farbowaniu :) widać jest to ciepły odcień




 Następnie w ruch poszła farba Loreal Recital Preference 10.21

  • jak dla mnie przeokropnie śmierdzi (bardzo mocny drażniący zapach)
  • poza tym nie szczypie w skórę głowy
  • dobrze się spłukuje
  • włosy po wysuszeniu są miękkie lecz trochę przesuszone w szczególności końcówki (ale one zawsze dostają największego kopa)
  • nadaje włosom zimny odcień
A oto rezultat




 Teraz trzeba włoski regenerować, ponieważ ich kondycja została nadszarpnięta :) W ruch pójdą oleje
 już nie długo będę miała je u siebie i na pewno zdam relację. Pierwszymi będą olej kokosowy i jaśminowy. Jeśli miałyście z którymś do czynienia piszcie. 


                                                                 Pozdrawiam Iza




1 komentarz :

  1. Wydaje mi się że jednak najlepszymi farbami dostępnymi na rynku są farby firmy Loreal ,bynajmniej moje włosy "dobrze się czują" po tych produktach,nawet po częstym zmienianiu koloru włosów ...AA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka