Nowy lakier w kolekcji

Witam
Dzisiaj krótko o lakierze do paznokci SinfulColors Professional kolor 1006 MAUVE, pojemność 15 ml.


Będąc w drogerii i stojąc grzecznie już przy kasie :) w oko wpadł mi lakier w super kolorze, powiem wam, że kompletnie nie znam tej firmy ale wręcz krzyczał do mnie ,,przygarnij mnie,, :)  a, że mam miękkie serce no to cóż - przygarnęłam.

Po powrocie do domu standardowo musiałam pomalować pazurki aby sprawdzić jak kolor prezentuje się w rzeczywistości. Stwierdziłam, iż jest super i  wystarczy nałożyć dwie warstwy a nie jak czasami bywa trzy a nawet cztery i czekać pół dnia zanim wyschnie, tutaj tego nie było. Lakier ładnie się rozprowadza, szybko schnie efekt końcowy bardzo zadowalający. Jeśli chodzi o trwałość to utrzymuje się do czterech dni po czym zaczyna się ścierać ale nie odpryskiwać. Fajnie błyszczy a paznokcie wyglądają świeżo i elegancko.





Jeśli traficie gdzieś na lakiery danej firmy to polecam bo naprawdę warto, ponieważ cena nie jest wygórowana a jakość super.



Pozdrawiam :) Iza

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka