Olejkowa :-)

Olejek Almand Blossom

Witam
Jakiś czas temu byłam na zakupach (spożywczych) :-) wpadł mi w oko olejek do ciała firmy Kneipp pojemność 100ml. Bardzo mnie zaciekawił i postanowiłam sprawić sobie prezent, ponieważ w opisie produktu znalazłam, że doskonale nawilża naszą skórę a wszystko co jest na bazie naturalnych olejków uwielbiam a tutaj mamy olejek migdałowy, olejek jojoba oraz witaminy A i E.


Tak więc w opisie znajdziemy, że odżywia bardzo suchą skórę, chroni przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego, nie posiada środków konserwujących (takich jak parabeny), ma naturalne ph, łatwo się rozprowadza i szybko wchłania, nie testowany na zwierzętach.



Przeznaczony jest do skóry, włosów. Wyłącznie do użytku zewnętrznego.



Moja opinia:

Olejek bardzo ładnie pachnie, zapach dosyć długo utrzymuje się na skórze, która jak obiecują jest nawilżona i bardzo gładka. Faktycznie super się rozprowadza i nie zostawia tłustej powłoki. Jak na razie wszystko na plus zobaczymy jak dalej się potoczy ale mam dobre przeczucie. Produkt jest bardzo wydajny. 



                                                           A tak się prezentuje







 Pozdrawiam i miłego dnia :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka