Pasta do zębów naprawdę wybielająca

Witam


Od dłuższego czasu eksperymentuję z wybielającymi pastami do zębów :) używałam wielu z różnych firm, swojego czasu miałam na stanie nawet paski wybielające ale nic nie przebije tej pasty, którą kupiłam ostatnio. 



Stojąc przed bogato zaopatrzoną półką z produktami do pielęgnacji zębów zauważyłam jedną pastę Signal White Now Triple Power Gold, była to ostatnia sztuka więc pomyślałam albo mało mieli na stanie albo jest taka dobra, że ludzie ją kupują. Wzięłam więc w swoje łapki, zaczęłam oglądać, starałam się wyczytać co ona ma takiego w sobie wyjątkowego, niestety nic nie udało mi się wywnioskować z opisów, ponieważ zawsze producenci zapewniają nas o wspaniałości danego produktu i wszystko przedstawiane jest w samych superlatywach.


Koniec końców był taki, że pasta wylądowała w moim koszyku. Po czterech dniach stosowania jestem zachwycona jej działaniem. Pasta naprawdę wybiela zęby mimo tak krótkiego stosowania, na początku myślałam, że to jakiś efekt placebo, że wmówiłam sobie ale nie. Wczoraj zapytałam mojego mężusia czy widzi jakiś efekt stwierdził, iż rzeczywiście jest różnica. 
Jeśli więc chcecie aby wasz uśmiech był bielszy ta pasta na pewno Wam w tym pomoże. :)


                                               A tak prezentuje się moje cudo :)


                                    Pojemność pasty to 50 ml cena ok 16 zł

Jak widać pasta jest w formie żelu

P.S.  Nie jest to z mojej strony żadna ukryta reklama. Wszystko co prezentuję na moim blogu kupuję sama i dzielę się z Wami moją obiektywną opinią.


Pozdrawiam :) Iza

12 komentarzy :

  1. Witam miałam tą pastę i potwierdzam że jest skuteczna moje zęby naprawdę nigdy jeszcze tak świetnie nie wyglądały...A

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam kupić tą pastę, ale dosłownie w żadnym sklepie jej nie ma, szukałam w różnych miastach, w różnych drogeriach, nie ma dosłownie nigdzie...Rossmann, Natura, Hebe, prywatne sklepy kosmetyczne, Hipermarkety...Dramat

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda ja kupiłam ją w sklepie Carrefour ale za granicą, wydaje mi się, że niedługo powinna pojawić się na naszym rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od października ta pasta wejdzie do drogerii Rossmann, który będzie miał w Polsce monopol na sprzedaż tej pasty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super cieszę się ciekawe ile będzie kosztowała? Jeśli będzie tańsza niż za granicą to Ja na pewno ją kupię, dzięki za informację.

      Usuń
  5. Ona się fajnie pieni na niebiesko i moja mama jak mnie zobaczyła myjącą zęby (myjąc zęby chodzę po całym domu) była w lekkim szoku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś złapałam w Dayli ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzisiaj kupiłam w rossmanie za 9 zł . Ledwo co umyłam nią zeby a już widzę efekty. Już nie mogę doczekać się efektów po tygodniu 😆

    OdpowiedzUsuń
  8. Potwierdzam jest to chyba najbardziej skuteczna pasta do wybielania zębów na rynku sam używałem kilku ale dopiero po użyciu tej pasty był widoczny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, dzis zakupiłam tę pastę w hipermarkecie carrefour za 9,99zł bez promocji, czekam na efekty działania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasta jest już od jakiegoś czsu dostępna też w Rossmanie tylko nie pamiętam w jakiej cenie.

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka