Samoprzylepny lakier

                                   

Witajcie
Dzisiaj na warsztat wzięłam lakier samoprzylepny firmy Elite models.





 Producent nam obiecuje: 
  • zero poprawek
  • natychmiastowa przyczepność
  • szybkie naklejanie
  • długotrwały efekt
I tu zaczynają się schody, że zero poprawek - nic z tego nawet po godzinie trzeba doklejać w szczególności na krawędziach, natychmiastowa przyczepność i owszem aż taka, że co chwilę się odkleja no i trzeba poprawiać! nakleja się szybko to fakt ale z długotrwałym efektem to już przesada, po pierwszym zmywaniu naczyń zaczęło się odklejać poza tym zaczepia się o wszystko czego nie cierpię.  Ogólnie wytrzymałam z tym czymś ok dwóch godzin. Najlepsze i tak było jak je zdjęłam o matko z córką! Cały klej został na paznokciach, zmywałam go zmywaczem( i to takim z acetonem) a glut jak na złość nie chciał zejść. 
Robiłam wszystko według instrukcji czyli miałam paznokcie odtłuszczone itd.  to jednak nic nie daje, nie wiem może trafiłam na jakieś takie nie bardzo - może są lepsze ale ja już się zraziłam i zdecydowanie wolę standardowy lakier do paznokci a nie jakieś udziwnienia.  Podsumowując lakier samoprzylepny - to nie moja bajka.



 Pozdrawiam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka