Balea krem do twarzy o naturalnym odcieniu

Witam

Moje nowe odkrycie to Balea, na pewno wiele z was zna i używa kosmetyków tej marki. Dzisiaj chcę Wam zaprezentować krem ,, koloryzujący,, w odcieniu naturalnym, działa jak podkład nie jak samoopalacz. Jest przeznaczony do każdego rodzaju skóry o jasnym kolorycie.



skład kremu

Jest to coś podobnego do słynnej serii BB ale moim zdaniem o wiele, wiele lepsze. Krem doskonale nawilża i odżywia naszą cerę. Bardzo łatwa aplikacja oraz szybkie wchłanianie to duży plus, ponieważ nie tworzą się plamy, smugi czy innego rodzaju historie, które często pojawiały się przy stosowaniu np BB z 

Garniera. Produkt ten nie zapycha porów, chroni także przed utratą wilgotności.
Chwilę po nałożeniu mam uczucie napięcia skóry, które po ok pięciu minutach mija. Fajne jest to, iż w ogóle nie czuję abym była czymś pomalowana. Cera ma świeży i zdrowy wygląd. Jest jednak jeden minus nie kryje dosyć dużych niedoskonałości, jeśli mamy drobne zmiany doskonale sobie z nimi poradzi, jednak przy większych musimy użyć korektora.



Podsumowując, krem ten na pewno na stałe zagości w mojej kosmetyczce, i bije o głowę wszystkie dotychczasowe produkty typu BB, które używałam.
Buźka wygląda jakby była naturalnie opalona ma delikatny złotawy odcień i co ważne nie błyszczy się tylko  jest matowa.


Pozdrawiam
Iza




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka