Kwiatowy wzorek :)

  Witam

Już od dłuższego czasu zbierałam się do machnięcia na paznokciach jakiegoś cudaka, ale nie miałam za bardzo natchnienia. Pogoda taka, że tylko otulić się puchatym kocykiem, pić ciepłą kawę oraz czytać książkę. Ja niestety nie mogę sobie pozwolić na słodkie lenistwo, więc gdy znalazłam chwilę wolnego postanowiłam coś zrobić na moich paznokciach :)
Wymyśliłam, że zrobię coś podobnego do kwiatków. Użyłam do tego trzech kolorów - czerwonego jako bazowego, pastelowego pomarańczowego do płatków i błękitnego do wykonania kropeczki wewnątrz.



Jestem pewna, że wiele z Was wie jak wykonuje się takie kwiatki ale krótko to opiszę bo może jednak ktoś chciały wiedzieć.
Zaczęłam od położenia jednej warstwy czerwonego koloru odczekałam aż wyschnie a następnie każdy paznokieć robiłam pojedynczo czyli druga warstwa i na mokrym jeszcze lakierze zrobiłam pięć pomarańczowych kropek, które rozciągnęłam cienką igiełką  tworząc płatki. Na sam koniec w środek dałam po jednej małej kropelce lakieru błękitnego i gotowe.



Może nie wygląda to rewelacyjnie ale gdy dziecko skacze w okół i bardzo chce pomagać mamusi w malowaniu to nie taka prosta sprawa :)




Pozdrawiam Iza

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka