List do Świętego Mikołaja :)

    DROGI ŚWIĘTY MIKOŁAJU!



Z racji, że byłam w tym roku wyjątkowo grzeczna :) chciałabym po prosić Ciebie o kilka drobiazgów, które wpadły mi w oko i nie pozwalają o sobie zapomnieć he he. Wyjątkowo jak sroce spodobały mi się błyskotki i jakbyś miał tam gdzieś pod ręką to łaskawie wrzuć do swojego worka i jak będziesz przelatywał na saniach nad moim domem to zrzuć mi małe co nie co :)
 W razie jakichkolwiek wątpliwości dołączam fotografie owych błyskotek, które śnią się mi po nocach. 






P.S. Jeśli Elfy nie zdążą z produkcją to trudno, wszystko rozumiem, nie mniej jednak drogi Św. Mikołaju będę z utęsknieniem spoglądała w niebo i wypatrywała Twojego przybycia.



A teraz na poważnie :) od zawsze lubiłam wszelkiego rodzaju bransoletki w szczególności takie inne i nie standardowe. Na naszym rynku jest mnóstwo rodzajów i modeli do wyboru. Ja jakiś czas temu wypatrzyłam sobie kilka ,,perełek,, które wpadły mi w oko i dla tego postanowiłam napisać list do Mikołaja, przecież mamy taki czas i fajnie poczuć się jak kiedyś gdy kredkami, oraz mazakami na pięknie, własnoręcznie zdobionej kartce spisywało się swoje wymarzone prezenty i wysyłało do Laponii.
 Oprócz tej biżuterii wypatrzyłam sobie również krem i podkład do twarzy firmy La Roche



Czytałam wiele bardzo dobrych (nie zależnych) opinii o produktach tej firmy dla tego w najbliższym czasie odwiedzę sobie jakąś aptekę. Po wypróbowaniu, na pewno podzielę się z Wami moimi osobistymi wrażeniami jakie będę miała po zastosowaniu w/w specyfików :)


Trzymajcie się cieplutko. Iza

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka