Małe co nie co po pierwszej wizycie w sklepie Hema

Witajcie

Wiadomo czas taki, że chodzimy i szukamy upominków dla swoich bliskich. Poszukiwania te zaniosły mnie do fajnego sklepu HEMA, jeszcze nigdy nie miałam przyjemności w nim gościć, a szkoda bo jest w tam mnóstwo ciekawych rzeczy. Oczywiście ja szturmem wzięłam półki z kolorówką, może nie było tego mnóstwo ale każdy by coś wybrał dla siebie. Najbardziej spodobał mi się fajny patent, a mianowicie od dawna wiemy, że przy np podkładach do twarzy, pomadkach, cieniach do powiek itd są testery aby sprawdzić odcień i tym podobne, a tu testery były również przy lakierach do paznokci i to przy każdym kolorze :) Powiem Wam, że jeszcze się z czymś takim nie spotkałam, więc byłam bardzo mile zaskoczona. Dodam jeszcze, że ceny są bardzo przystępne od 2 do 5 euro.

A oto moje łupy :)
Mamy tutaj bazę pod cienie, jasno różowy cień do powiek, oraz bronzer z drobinkami złota


Tak prezentuje się cień z bazą i bez niej  


Kupiłam też pomadkę nr 01, nałożona na usta ma kolor pastelowego pudrowego różu, wygląda bardzo naturalnie i utrzymuje się do trzech godzin.


W moje łapki wpadły również dwa lakiery do paznokci :)



zmywacz do paznokci, który moim zdaniem jest świetny.


Ostatnia już rzecz, Tonik oczyszczający do twarzy. Pachnie cudownie i doskonale radzi sobie z usuwaniem makijażu.



To na tyle dzisiaj, w krótce pokarzę Wam jak wyglądają zakupione lakiery na paznokciach.


Pozdrawiam Iza 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka