Mikołajkowa kolorówka

Witam

Dzisiaj wpis mikołajkowy, czyli prezentacja tego czym obdarował mnie Mikołaj :) Dostałam cienie do powiek oraz róż do policzków. Zaznaczę, że post będzie się składał głównie ze zdjęć, więc miłego oglądania :)


Ogólnie bardzo rzadko maluje oczy cieniami, głównie machnę kreskę eyelinerem i tyle. Czasami jednak dla odmiany staram się  pokombinować i tak było tym razem  :)     Na pierwszy ogień poszedł cień o nazwie STARRY NIGHT  firmy Park Avenue, ma on bardzo intensywny kolor, który długo utrzymuje się na powiece. Przy wykonywaniu makijażu oka tym produktem trzeba bardzo uważać, bo wszelkie niedociągnięcia ciężko usunąć.

                          Jak widać po nałożeniu na skórę kolor prezentuje się inaczej niż w opakowaniu

              A tak wygląda na oku :)


Z racji tego, że jestem niecierpliwa zabrałam się również za drugi cień firmy 2B nr 02, jest on dużo delikatniejszy od poprzednika i super się rozprowadza.






                      Na sam koniec róż do policzków również firmy 2B nr 01


Jak wspomniałam na początku dzisiaj bardzo dużo zdjęć ale chciałam abyście zobaczyli jak wygląda każdy produkt z osobna.  Osobiście jestem ogromnie zadowolona z mikołajkowych prezentów jednak warto być grzecznym :)

Pozdrawiam Iza

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka