Moje włosy jeszcze długie :)

Witam


Przyszedł czas na zaprezentowanie moich włosów. Napisałam już kilka postów o różnych produktach, których używam do poprawienia stanu mojej czupryny :) nadszedł więc czas aby wam pokazać jak w chwili obecnej się prezentuje. 

Ja swoją przygodę z intensywną regeneracją włosów zaczęłam jakoś dwa miesiące temu, zdaję sobie sprawę, że jest to bardzo krótko i wiem, iż nie wyglądają cudownie jak u dziewczyn, które np od roku wykonują różnego rodzaju zabiegi upiększające i poprawiające kondycję włosów. 
Zauważyłam jednak znaczną poprawę i mam nadzieję, że nie zabraknie mi samo zaparcia w dążeniu do wyznaczonego celu, którym jest wymarzona długość 55 cm i piękne, zdrowe włoski. Uwierzcie mi największą trudność sprawia mi powstrzymywanie się od malowania :) bywało, iż potrafiłam co dwa tygodnie (czasami częściej) nakładać farbę gdy nie byłam zadowolona z koloru. Obecnie czas jaki upłynął od ostatniej koloryzacji to 20 dni :)  jestem z siebie dumna i mimo tego, że kusi mnie jak nie wiem co powiedziałam sobie NIE i koniec następne farbowanie zaplanowane na końcówkę grudnia i tego będę się trzymała :)


Oto mój odrost :)
Po dwudziestu dniach od ostatniego malowania po farbie Loreal Preference 10.21 nie ma śladu kolor znacznie się ocieplił i wkurza mnie jak diabli.



 Długość moich włosów mierzona przez mojego męża :) ale spokojnie zrobił to bardzo dokładnie :) to 38 cm                     


 A tak prezentuje się stan moich końcówek mimo wcześniejszego katowania ich farbami nie wyglądają tragicznie :)




Wszystkie zdjęcia robiłam dzisiaj- włosy są jeszcze lekko wilgotne.

Teraz proszę trzymać kciuki za mnie abym wytrwała w postanowieniu.


Pozdrawiam Iza

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka