Odżywka do paznokci z ekstraktem z mirry


Witam

Dzisiaj krótki wpis o odżywce do paznokci firmy Delia Cosmetics.




Pierwszy raz natknęłam się na nią jakieś półtora roku temu. Bardzo mi pomogła przywrócić do stanu używalności moje biedne paznokcie, które katowane były żelami i akrylami. Moje pazurki wyglądają teraz jak należy i jak na razie mają się w miarę dobrze. Kupiłam ją teraz w osiedlowej drogerii za 8 zł i postanowiłam używać zamiast bezbarwnego lakieru, ponieważ moim zdaniem paznokcie ładniej się prezentują.



Odżywka ta przeznaczona jest do paznokci rozdwajających się. Działa ochronnie, regenerując gospodarkę wodną w płytce paznokciowej. Preparat wzmacnia paznokcie, przywracając im zdrowy wygląd.


Pozdrawiam Iza



8 komentarzy :

  1. pomalowane nią paznokcie wyglądają na prawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsza odżywka jaką miałam, jako jedyna pomogła mi po zdjęciu tipsów a nosiłam ponad dziesięć lat, więc paznokcie miałam cienkie jak papier a teraz są spoko.
      ;0

      Usuń
  2. Może i czas zacząć uzywac odzywek, jedynym produktem na mojej półczece jest utwardzacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jak masz cienkie i rozdwajające się pazurki to ta odżywka pomoże :)

      Usuń
  3. Mam ją i używam jej od długiego czasu, ale teraz zdradzam ją z odżywką sensique herdener :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę odżywkę. Sięgam po nią wówczas, gdy chcę, aby moje paznokcie wyglądały naturalnie:) Po nałożeniu dwóch warstw specyfiku nie widać drobnych przebarwień, których dorobiłam się, używając niebieskich lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  5. BArdzo ładne pazurki! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka