Olej Kokosowy

Witam
Ostatnio miałam jakiś problem dotyczący bloggera -nie mogłam pisać postów oraz dodawać zdjęć - zwariował chyba, no ale wszystko wróciło do normy i mam nadzieję, że tak pozostanie. Tak więc jestem i chciałabym Wam przedstawić Olej Kokosowy, który używany jest przez wiele osób na włosy oraz całe ciało. 




Olej Kokosowy  pozyskiwany jest z miąższu kokosa w wyniku tłoczenia na zimno. W swoim składzie zawiera kwasy tłuszczowe nasycone, minerały i witaminy. Wykazuje właściwości bakteriobójcze i grzybobójcze, wspomaga gojenie ran. Poleca się go do pielęgnacji każdego rodzaju cery. Doskonale nawilża i uelastycznia skórę, zapobiega powstawaniu zmarszczek. Wchłania się po ok 10 min, ale efekt jest bardzo zadowalający.
Olej kokosowy doskonale sprawdza się również w pielęgnacji włosów. Działa odżywczo, regeneruje i głęboko nawilża. Wspomaga walkę z łupieżem. Polecany w szczególności do włosów bardzo suchych, rozdwajających się oraz zniszczonych zabiegami fryzjerskimi typu trwała ondulacja, dekoloryzacja, prostowanie, farbowanie itp. Olej ten ma również wszechstronne zastosowanie kulinarne, gdy zastąpimy min wszelkie tłuszcze których używamy w domu (np  do smarowania pieczywa, do smażenia) znacznie obniży nam cholesterol oraz jest bardzo pomocny przy pozbyciu się zbędnych kilogramów.
W temperaturze do 26 stopni Celsjusza zachowuje postać stałą, jest biały jak smalec :)




Polecam wszystkim, którzy chcą zregenerować swoje włosy. Ja używam tego oleju też do masażu ciała, tzn zatrudniam mojego mężusia do tej czynności, ponieważ są miejsca, których sama nie dam rady sobie wymasować :)  np. plecy :)




Pozdrawiam Iza


4 komentarze :

  1. he,he z początku jak zaczęłam używać ten olej, po otwarciu opakowania miałam ochotę na ciastka kokosowe, a swoją drogą zgadzam się produkt rewelacyjny jeżeli chodzi o odżywienie włosów, ale i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to miałaś taki sam jak mój bo powiem Ci, że mój jest bez zapachu. Jeśli chodzi o wcieranie we włosy to bardzo go lubię czasami nawet używam go zamiast balsamu tylko nie lubię tego, że dość długo trzeba czekać aż się wchłonie.

      Usuń
  2. mam ten olej, ale ni huhu nie mogę go zużyć :( nie pasuje mi w ogóle :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zapomniałam go zabrać ze sobą do Polski :( ale mam inne, których używam teraz np. migdałowy jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka