Organique Aleppo Mydło oliwne 12% - 15%

Witam

Moja przygoda z tym mydłem zaczęła się w te wakacje, a mianowicie dzięki mojej kochanej siostrze, która mi je przywiozła. Powiedziała mi, że jest super i mam go używać :)

Zaczęłam sobie czytać co to jest za produkt bo przecież różnego rodzaju mydełek na naszym rynku jest tyle, że głowa mała. Tak więc trafiłam na stronę producenta, po zapoznaniu się z opisem byłam w niebo wzięta, ponieważ jego właściwości były świetne. Napiszę po krótce co obiecuje producent, ponieważ jeśli będziecie chciały możecie odwiedzić ich stronę osobiście  KLIK 

A zatem, mydło te jest wytwarzane z oleju z oliwek oraz oleju laurowego (z wawrzynu), jest całkowicie naturalne, bez konserwantów i innych świństw. Antyalergiczne, ma właściwości przeciwzapalne, lecznicze i odkażające, przyśpiesza regenerację i wygładzenie naszej skóry.
Mydła tego możemy używać do mycia całego ciała oraz włosów !!!








Może nie wygląda i nie pachnie za pięknie ale nie o to chodzi dla mnie najważniejsze jest to czy działa jak należy. Dodam, że nie zbyt systematycznie go używam, więc efekty u mnie nie są tak spektakularne jak powinny ale jednak są :) Stosuję go głównie do mycia twarzy. Buźka po umyciu nie jest wysuszona jak po standardowym mydle, czuć że jest delikatna, miła w dotyku i oczyszczona. Ranki po krostkach dużo szybciej się goją i nie ma po nich śladu, natomiast nie zauważyłam zmniejszenia ilości zaskórników, no ale jak wspomniałam nie używam go codziennie bo na pewno pomogłoby mi pozbyć się tego problemu.
Zostało mi jeszcze sprawdzenie jak radzi sobie z włosami, wcześniej jakoś nie miałam odwagi umyć nim głowy :)


Jeśli miałyście jakieś doświadczenia z tym produktem piszcie jestem ciekawa Waszej opinii.

Pozdrawiam Iza

6 komentarzy :

  1. jak wykoncze zapasy to sobie kupie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam mydło aleppo 12% i jestem bardzo zadowolona. Co prawda nie poradziło sobie z zaskórnikami, jednak wcale od niego tego nie oczekiwałam. Przede wszystkim świetnie oczyszcza ale nie przesusza skóry i trochę się przyczyniło do zmniejszenia ilości stanów zapalnych. Poza tym jest bardzo wydajne i wystarczy mi chyba na lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ja też mam wrażenie, że wcale tego mydła nie ubywa :)

      Usuń
  3. Nie miałam styczności z takimi kosmetykami - jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ja też nie miałam styczności z takimi kosmetykami do momentu gdy moja siostra mi o nich nie powiedziała :)

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka