Termiczny lakier do paznokci

Witam



Dzisiaj chciałabym zaprezentować termiczny lakier do paznokci, który wypatrzyłam w gazetce promocyjnej drogerii Di. 






Pierwszym krokiem było sprawdzenie informacji na temat lakierów termicznych, dowiedziałam się tyle, że lakier pod wpływem ciepła zmienia swoją barwę na jaśniejszą no ale tego to już się wcześniej domyśliłam więc żadne odkrycie. Jeśli mamy krótkie paznokcie (jak moje) efekt porównywalny jest do tzw ombre. 
Zresztą zobaczcie sami :


Tak kolor prezentuje się po nałożeniu dwóch warstw i wyschnięciu
                               
       Po zmywaniu naczyń w ciepłej wodzie :)


                                                             Po przetarciu o spodnie :)




 starałam się uchwycić moment gdy lakier się ochładza i wraca do ciemniejszej barwy :)

                                            natomiast tutaj po podgrzaniu suszarką - najjaśniejszy odcień


Powiem wam fajna zabawa, zauważyłam również, że w momencie gdy mam ciepłe dłonie lakier od strony skórek jest jaśniejszy a na końcach i w środku ciemniejszy fajnie to wygląda. Jak jestem poza domem a wiadomo jest już dosyć zimno lakier jest prawie czarny :) 
W ofercie danej firmy mamy do wyboru osiem odcieni  

Zdjęcie z gazetki promocyjnej drogerii Di

Jestem ciekawa co jeszcze wymyślą aby urozmaicić nam życie :)

Pozdrawiam Iza

2 komentarze :

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka