Wyniki świątecznego rozdania


Hej

Dzisiaj z samego rana zrobiłam losowanie osób, które zgłosiły się do rozdania. Wyglądało to następująco na sześciu karteczkach napisałam nazwy uczestników i włożyłam do pudełeczka:





Następnie mój kochany synek losował i rozkładał karteczki a ja między czasie robiłam zdjęcia :)




Tak więc pierwszą wylosowaną osobą jest Puderniczka Tekli !




Natomiast drugą osobą jest Magdalena !

Gratuluję !!!

Sorki za jakość zdjęć ale musiałam nadążyć za synkiem a nie było to proste :)

Chciałabym również życzyć hucznej zabawy sylwestrowej i aby ten 2014 rok był dla nas wszystkich dużo lepszy niż ten mijający.

Życzę spełnienia wszystkich marzeń oraz zrealizowania postanowień noworocznych :)

Pozdrawiam Iza

7 komentarzy :

  1. Cieszę się bardzo i dziękuję, a Nowym Roku życzę wszystkiego najlepszego i sukcesów w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję i dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  2. gratuluję wygranej.
    wszystkiego dobrego w nowym roku ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka