Akcja - jak przyśpieszyć wzrost włosów cz.1


Witajcie

Pisałam w ostatnim poście, że muszę wybrać się do fryzjera na kolejne podcięcie włosów, ponieważ są mocno zniszczone. Bardzo nad tym ubolewam, iż kolejne dwa lub trzy centymetry pójdą do kosza. Pocieszam się jednak, że są na naszym rynku preparaty przyśpieszające wzrost włosów.  Tym, na który ja się zdecydowałam jest Jantar. 



Jantar firmy Farmona jest to odżywka do włosów i skóry głowy.
Receptura odżywki uwzględnia najistotniejsze potrzeby włosów cienkich, słabych, delikatnych z tendencją do przetłuszczania. zawiera biologiczne czynne substancje stymulujące wzrost włosów:
* Trichogen
* Polyplant hair
* Aktywny biologicznie wyciąg z bursztynu
* Witaminy A, E, F
* D'pantenol

Działanie

Hamuje wypadanie włosów, stymuluje ich wzrost i odżywianie. Zawarte w odżywce składniki są niezbędne do prawidłowego przebiegu procesów fizjologicznych skóry, jej odżywiania i regeneracji.

Skład

Aqua, Propylane Glycol, Glucose, Amber Extract, Hedera Helix (ivy) Extract, Lamium Album Extract, Amica Montana flower extract,Chamomilla Recutita flower extract, Arctium Majus root extract, Officinalis flower extract, Pinus Sylvestris bud extract, Rosmarinus Officinalis leaf extract, Salvia Officinalis, Nasturtium extract, Calendula Tropaeolum Majus flower extract,Citrus Medica Limonum, Arginine, Biotin, Zinc Gluconate, Acetyl Tyrosine, Niacinamide, Panax Ginseng Root Ekstract, Hydrolized Soy Protein, Calcium Pantothenate, Ornithine HCI, Polyquaternium-11, Citrulline, PEG-12, Dimethicone, Glucosamine HCI, Penthenol, Glyceryl Laurate,Tocopherol,Acrylates/C10-30, Acryl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate,Pefrum, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.


Odżywkę trzeba wcierać codziennie w skórę głowy przez trzy tygodnie, następnie robimy kilka dni przerwy i powtarzamy kurację. Nie spłukujemy.

W zeszłym roku w czerwcu stosowałam tę wcierkę lecz nie było spektakularnych efektów, spowodowane to było brakiem systematyczności z mojej strony. 
Szczerze mówiąc wtedy trochę się do niej zniechęciłam. Teraz wiem aby Jantar przyniósł efekty w postaci większego przyrostu trzeba go systematycznie wcierać co najmniej przez dwa miesiące.

Człowiek uczy się na błędach :)

Czy stosowałyście tę odżywkę? A może znacie coś lepszego? Chętnie skorzystam z Waszych podpowiedzi :)

Pozdrawiam Iza

6 komentarzy :

  1. stosowałam kiedyś Jantara, ale też nieregularnie :( przyrostu wtedy nie liczyłam, ale pamiętam, że miałam nad czołem sporo Baby Hair :) Poza tym, Jantar jest bardzo chwalony, spróbuj używać go systematycznie, może przyniesie kolosalne zmiany? :>

    Czy znam coś lepszego?
    Wiem, że dziewczyny polecają też Kozieradkę (można ją kupić w aptece za około 2 zł), ziółka się parzy, przecedza, a wywar wsmarowuje w skalp. Kozieradkę zaczęłam, a potem po prostu przestałam :(, z lenistwa :(.

    Odkąd stosuje szampon Pharmaceris i Seboradin na wypadanie włosów, oraz lotion i balsam Seboradin na wypadające włosy zauważyłam i wyczułam przyrost :) Zresztą nie tylko ja :D Niedługo robię styczniową aktualizację włosową, także coś o tym napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kozieradkę mam i stosowałam ale dostałam łupieżu od niej :( Teraz będę systematycznie stosowała Jantar oj muszę się za siebie wziąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie można ten szampon kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest odżywka do włosów do wcierania w skórę głowy. Ja ją kupiłam w aptece za 11,90 zł.
      Ale jak chcesz szampon to też jest dostępny w aptekach za ok 7 zł
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. lepszy szampon czy odżywka?

      Usuń
    3. Dużo lepsza jest odżywka, tylko trzeba systematycznie ją stosować (codziennie) nie trzeba jej spłukiwać i nie powoduje przetłuszczania się włosów.

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka