Babydream - lubię to :)

Witajcie
Za oknem zimy nie widać, ale znając życie nadejdzie w najmniej spodziewanym momencie :)





Ja tym czasem zaopatrzyłam się w krem ochronny przed wiatrem i zimnem dla niemowląt i dzieci. Kupiłam go z myślą o moim czteroletnim synku, któremu smaruję buźką przed każdym wyjściem na zewnątrz. Sama również go używam ale wieczorem, ponieważ jest dosyć tłusty i nie bardzo nadaje się pod makijaż.
Krem zawiera olej z awokado i pantenol, które chronią skórę przed utratą wilgotności, utrzymują jej prawidłową równowagę. Zawarty w nim rumianek koi wrażliwą skórę dziecka. Wysokowartościowy olej słonecznikowy intensywnie pielęgnuje.Nie zawiera barwników i środków konserwujących a także oleju mineralnego i parafinowego.



Oliwka jest przeznaczona głównie dla kobiet w ciąży do pielęgnacji przeciw rozstępom. Ja w ciąży nie jestem :) ale lubię sobie dolewać ją do kąpieli. Nie cierpię smarować się balsamami i czekać aż się wchłoną, a ten sposób jest bardzo wygodny i doskonale nawilża skórę na całym ciele. Olejek ten zawiera wysokiej jakości olejek migdałowy oraz olejki z makadamii , jojoba, sojowy i słonecznikowy, a także witaminę E. Ważne jest również, że nie zawiera alergenów.



Żelu do kąpieli używa głównie mój synek, ponieważ produkt ten jest bardzo delikatny, nie uczula przeznaczony dla wyjątkowo wrażliwej skóry dzieci i niemowląt. Tak jak w przypadku kremu ochronnego tak i żel jest przeze mnie podkradany mojemu dziecku :) Bardzo lubię jego delikatny zapach, który dosyć długo utrzymuje się na skórze.




Pozdrawiam Iza



3 komentarze :

  1. ja też lubię kosmetyki BabyDream:) no może poza szamponem, który zrobił mi tragedię na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie wszystkie kosmetyki z tej serii lubię, moimi faworytami są oleje i puder wprost uwielbiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka