Kallos Vanilla Odżywka do suchych włosów - nabłyszczająca


Witajcie
Chciałam Wam dzisiaj zaprezentować odżywkę do włosów, którą bardzo lubię mam ją długo i troszeczkę o niej zapomniałam ale już się z nią przeprosiłam i wczoraj wylądowała na moich włosach :) Mowa tu o waniliowej odżywce firmy Kallos, która intensywnie odżywia matowe i pozbawione blasku włosy. Zawarte w niej proteiny pszenicy i pentenol sprawiają, że są miękkie, łatwiej się rozczesują i układają.






Posiadam ją jakieś pół roku ale jak wspomniałam czasami o niej zapominałam, mimo to uważam,że jest bardzo wydajna i przepięknie pachnie :)
Po zastosowaniu moje włosy jakby nabierały objętości ale nie były napuszone :) tylko gładkie i takie miłe w dotyku. Ogólnie odżywka wchłania się momentalnie ale ja czasami trzymałam sobie 30 min tylko wtedy po wyschnięciu włosów, ciężko mi było zebrać je w kucyk, ponieważ stawały się sypkie i lejące (normalnie wyślizgiwały się z gumki)

Podsumowując jak za tą cenę (8-12 zł  za 1000 ml) jest na prawdę bardzo dobra. Ogólnie produkty tej firmy jakoś nigdy mnie nie zawiodły dla tego często biorę w ciemno :)


Pozdrawiam Iza


3 komentarze :

  1. Produkty Kallosa mają to do siebie że włosy po ich zastosowaniu są "lejące", mi to w zupełności nie przeszkadza bo nie spinam włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mialam z tej serii waniliową maskę, niestety recenzji nie zrobilam :( ale i tak kallos latte dziala najlepiej ;] ;] ;] ;] ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka