Kąpiel solankowa jodowo-bromowa


Witajcie

Ostatnio w moje łapki wpadł płyn do kąpieli firmy Joanna  Z Apteczki Babuni, kosztował 5,99 pojemność 700 ml. Przyznacie, że zakup korzystny,  tym bardziej, iż  kosmetyk jest naprawdę świetny oraz bardzo wydajny wystarczy wlać do wanny 3-4 nakrętki produktu. Ja wybrałam sobie zapach bzu, który uwielbiam, ale dostępne są jeszcze zapach róży, sosny i ziołowy.





Kąpiel solankowa Jodowo-Bromowa zawiera minerały, działa przeciwzapalnie i antyseptycznie.

- kosmetyk ten jest do codziennego stosowania.
- doskonale pielęgnuje nasze ciało
- działa przeciwzapalnie i antyseptycznie,
- odpręża 
- świetnie się pieni
Od razu przypadł mi do gustu i na pewno kupię go jeszcze raz :)

Dzisiaj tak króciutko  :)

Pozdrawiam Iza

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka