Kolor włosów dziesięć dni po malowaniu


Witajcie

Piętnastego stycznia malowałam sobie włosy farbą Palette Salon Colors kolorem średni blond, o czym możecie przeczytać tutaj. Postanowiłam pokazać Wam jak wygląda kolor po 10 dniach.

Włosy myłam siedem razy :)  zawsze przed myciem na noc nakładałam olej migdałowy.
Po umyciu na skórę głowy aplikowałam płyn Pokrzepol.

Kolor spłukał się prawie w całości, gdzieniegdzie widać pasemka, pozostałości po balejażu. 







Ogólnie zauważyłam, że wypada mi mniej włosów czyli wszystko idzie w dobrą stronę. Zdecydowanie muszę wybrać się do fryzjera na podcięcie, ponieważ końce są mocno zniszczone i nieładnie to wygląda.

Przez ostatnie pół roku nie prostuję ich, jedynie suszę suszarką na najniższym poziomie. Zawsze raz w tygodniu robię sobie płukankę octową w celu zakwaszenia i domknięcia łusek.
Muszę trochę przystopować z malowaniem i bardziej zająć się ich pielęgnacją oraz odbudową. Postanowiłam kupić sobie jakąś książkę o pielęgnacji włosów, skóry i paznokci, aby nauczyć się wszystkiego od podstaw.

Na pewno będę się z Wami dzieliła moją nowo zdobytą wiedzą.

Pozdrawiam Iza

2 komentarze :

  1. Włoski u nasady są ok :), ale końcówki faktycznie trzeba podciąć...myślę, że 3 cm wystarczy :> Do tego intensywna pielęgnacja, regularne wizyty u fryzjera (co 3-4 miesiące) i będzie zajebiaszczo :) A farbowanie i rozjaśnianie w ogóle bym odstawiła ;p

    Próbowałaś już laminowania włosów żelatyną? Masek z mąką ziemniaczaną? Żelu lnianego? Tuningujesz maski? Zabezpieczasz końcówki olejkami itp.? Może używałaś już drożdży na włosy? Imbiru? Cynamonu? Kakao?

    Tyle tego jest, że głowa boli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Laminowania nie robiłam, maski z mąką ziemniaczaną owszem wedle przepisu z Twojego bloga :) , imbiru dodawałam do maski raz, Żelu lnianego nie widziałam nawet na oczy mam zamiar teraz kupić hydrolizat kreatyny i dodawać do masek to akurat wyczytałam u Awen. :)

    Mam zamiar pomalować tylko raz włoski, aby za bardzo nie odstawały kolorem od odrostu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka