Manhattan Powder Mat - Make Up

Witajcie

Pewnie jak większość z Was chciałabym mieć jeden podkład idealny. Mam już trzydziestkę na karku :) i jestem trochę bardziej wymagająca niż dziesięć lat temu :) Dlatego przy wyborze podkładu kieruję się trzema zasadami:

1) Ma idealnie pasować do odcienia mojej skóry
2) Ma nie zatykać porów
3) Przynajmniej trochę ma kryć niedoskonałości

 Gdy wchodzimy do jakiejkolwiek drogerii, mamy do wyboru do koloru podkładów, nawilżających, matujących, kryjących nawet 5 w 1 itd. i bądź tu babo mądra :) często polegamy na opinii koleżanki bądź Pani ekspedientki. Gdy wybrałyśmy już firmę, oraz linię z jakiej będziemy kupowały podkład to przechodzimy do etapu dobierania koloru. W sklepach mamy sztuczne światło, dlatego kolor wybrany przez nas może się znacznie różnić w świetle dziennym - trzeba brać to pod uwagę.
Ja robiłam zawsze w ten sposób :
Brałam odrobinę testera rozsmarowywałam na linii żuchwy i wychodziłam ze sklepu sprawdzić kolor - niestety te manewry nie uchroniły mnie przed dokonywaniem złych wyborów. Bywa też  tak, iż kolor po pewnym czasie nałożony już na twarz zmienia swój odcień.
Takim też sposobem uzbierała mi się dosyć pokaźna kolekcja podkładów z czego realnie używam może z czterech ( w zależności od pór roku oraz stanu mojej cery)

 Ostatnio w mojej kosmetyczce pojawił się podkład firmy Manhattan. Pierwszy raz miałam z nim styczność ponad cztery lata temu i powiem krótko - był to najlepszy podkład jaki do tej pory miałam.
Dlatego też z podkulonym ogonem wracam do niego i dopóki producent nie będzie go ,,ulepszał,, będę mu wierna :)





Wcześniej miałam kolor 82 Beige, ale w związku z tym, że nie było go w danej chwili w sklepie kupiłam 83 Warm Sand 

Producent obiecuje:
 Delikatny i kremowy matowiący fluid, który po nałożeniu daje aksamitny i matowy efekt. Mikroskopijne pigmenty pudrowe zapobiegają połyskowi, zapewniają równomiernie matowy i subtelny wygląd bez uciążliwych pozostałości
Bez podkładu


Z podkładem

Dodam, iż po nałożeniu produktu nie potrzebujemy już używać pudru, ponieważ skóra jest matowa i ten efekt utrzymuje się do końca dnia.

Jest to mój nr 1 jeśli chodzi o podkłady :)

Pozdrawiam 
Iza


9 komentarzy :

  1. ja pani ekspedientki nigdy o nim nie pytam (nawet o to czy jest jakiś kosmetyk) bo one nic nie wiedzą !! jak pytam czy jest kosmetyk X, a ona nie wie, to mówi, że NIE MA, bo tak najłatwiej - potem ja idę i widzę, że kosmetyk stoi - głupota...

    a co do podkładów :) Podkładów Manhattan nigdy nie miałam i jakoś mnie nie kuszą, ale moja mama używała i była zadowolona :) ja zawsze kupuje podkłady w ciemno :) mam małą kolekcję takich bubli mniejszych i większych, ale cóż :D u mnie najlepiej sprawdza się Rimmel Wake Me Up :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwierz mi, że w niektórych drogeriach pracują bardzo kompetentne ekspedientki i wiedzą co mają w sklepie, a mało tego potrafią fajnie doradzić może jeszcze na taka nie trafiłaś :D

    Ja staram się zawsze sprawdzać jaki odcień kupuję, ponieważ nie chcę wydać np 50 zł i produktu nie używać. Chociaż czasami i tak bywało bo fluid był ok w sklepie, a po kilku użyciach coś było z nim nie tak np zatykał pory :( albo miał być matujący, a po dwóch godzinach buzia się świeciła jak żarówka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam miałam z Maybeline AfiniTone...

      Usuń
  3. Bardzo możliwe, ze się na niego skusze.;) Własnie szukam podkładu idealnego i gdyby nie trochę za ciemny kolor to idealny byłby under 20 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie ten podkład jest dla mnie najlepszy i efekt matowej skóry utrzymuje się cały dzień :)
      Przejdź się do drogerii i zobacz sobie go, może będzie też odpowiedni dla Ciebie są jaśniejsze kolory od tego mojego, ale jak widzisz ja mam jasną karnację.

      Usuń
  4. Bardzo ładny efekt, pięknie matowi skórę.

    OdpowiedzUsuń
  5. I najlepsze jest to, iż ten efekt utrzymuje się cały dzień - na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jaką Ty masz cerę, że efekt matowy utrzymuje się u Ciebie do końca dnia?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cerę mam mieszaną i to jest jedyny podkład, którym pomaluję się rano i wieczorem nic mi się nie świeci i dalej mam matową cerę. :)

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka