Moja kolekcja pomadek + trzy błyszczyki :)


Witajcie

Ostatnio bardzo dużo czytam postów o pomadkach do ust. Zmotywowało mnie to, do tego aby przeszukać wszystkie zakamarki kosmetyczek, torebek i zebrać moje cudeńka. Nie mam tego aż tak dużo, aczkolwiek często używam jednej czy dwóch o reszcie zapominając.
Bardzo lubię pomadki w neutralnych kolorach a najbardziej tzw ,,nudziaki,, natomiast za błyszczykami nie przepadam jakoś nie lubię uczucia klejących się ust, dla tego też gdy wybieram pomadkę zwracam uwagę na to żeby nie była za bardzo lepka :)

A oto moje zbiory:

Pomadki Loreal
Jakość i trwałość jest bardzo dobra, konsystencja delikatna nie jest tłusta :)




Color Riche Star Secrets nr 717 Doutzen Kroes
Color Riche Star Secrets nr 722 Aishwarya Rai
Color Riche nr 303 Tender Rose
Color Riche nr 373 Magnetic Coral
Color Riche nr 254 Kiss & Blush


Różne firmy
Z tych pomadek najlepsze są dwie Hema i Rimmel najdłużej utrzymują się na ustach :)


NYX nr 588 Orange Soda
Maybelline Waterschine nr 103/720 Beige Daimonts
Rimmel nr 070 Airy Fairy
Hema nr 01



Na koniec błyszczyki, których używam dosłownie od święta.



Vipera nr 7
2B Longlasting (brak nr)
Rimmel Stay Glossy (brak nr)



Piszcie, która jest najładniejsza jestem ciekawa Waszej opinii - muszę w końcu zacząć częściej ich używać :)



Pozdrawiam Iza


Edt. Wiecie pisałam i publikowałam tego posta rano, a po południu przyjechała do mnie szwagierka Hania i przywiozła mi piękną pomadkę nudziaka :) oraz lakier z firmy Oriflame dlatego też zdjęcie pomadki już wam wklejam a lakier dokładniej opiszę w innym poście :)
Dodam, że pomadka rewelacja :)




Oriflame Beauty  Total Nude

9 komentarzy :

  1. ja używam nawilżającej z firmy Celia w delikatnym kolorze , więc jak najbardziej nude:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 373 najlepsza! Kolor mnie zauroczył :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu. Do wygrania aż 3 zestawy kosmetyków Mythos! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja używam Rimmel by Kate Moss (w czerwonym opakowaniu, szminka w kolorze brudnego różu) i wreszcie znalazłam swój kolor. W dodatku mnie nie wysusza. Kiedyś używałam Ultra color rich z avonu w kolorze pout cream. Szminek masz naprawdę dużo! Ja mam tylko jedną, ale za to taką, którą uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się uzbierało tych pomadek ale przeważnie w promocji kupowane bo szukałam idealnej dla siebie :) Następnie trochę poużywałam - kupowałam nową i tak się uzbierało. Teraz mam etap kupowania wszelkiego rodzaju kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów ale w przeciwieństwie do pomadek używam wszystkich regularnie :) :)

      Usuń
  4. pilnie odkupie loreal 717 doutzen !!!!!!!!!!! prosze o kontakt ewelinawieczorkiewicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro ale już jej nie posiadam - napisałam do Pani e-maila.

      Usuń
  5. hema jest ladna zapraszam do siebie http://annatygryss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka