Nafta kosmetyczna z olejem rycynowym


Witajcie

Teraz postanowiłam wziąć w obroty naftę kosmetyczną, po przeczytaniu wielu recenzji, które były w większości pozytywne stwierdziłam, że warto zainwestować sześć zł i sprawdzić czy pomoże moim włosom.






Nafta kosmetyczna z olejem rycynowym zalecana jest do włosów suchych i łamliwych, ponieważ wzmacnia, regeneruje i głęboko je nawilża. Doskonała dla tych, którzy borykają się z nadmiernym wypadaniem włosów. (takich jak ja :)
Warto też zauważyć, że większość kosmetyków do pielęgnacji włosów ma w składzie właśnie naftę kosmetyczną. 
Na naszym rynku produkt ten jest bardzo łatwo dostępny (w każdej aptece) mamy również wiele rodzajów nafty np:

* z olejem rycynowym
* z witaminami A i E
* z dodatkiem aloesu czy soku z czarnej rzodkwi
* z lecytyną
* z mikroelementami

Możemy nakładać ją bezpośrednio na wilgotne włosy (na 10 min przed myciem) lub dodawać do masek sklepowych bądź użyć jako jednego ze składników do maseczki zrobionej własnoręcznie np. z żółtek (na 20-60 min przed myciem). 
Ja do tej pory nakładałam samą naftę kosmetyczną nie mieszając jej z innymi produktami i faktycznie włosy po niej są bardziej błyszczące, łatwiejsze w rozczesywaniu. Na razie nie zauważyłam zmniejszenia ilości wypadających włosów, lecz nie ma co się zniechęcać bo jak wiadomo trzeba jeszcze trochę poczekać.


Zdjęcie było robione wczoraj wieczorem :)

Jestem ciekawa czy miałyście do czynienia z tym produktem i jakie efekty uzyskałyście?


Pozdrawiam Cieplutko Iza



8 komentarzy :

  1. Nie miałam nigdy nafty, ale wiele dobrego o niej słyszałam i mam zamiar ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, moim włosom nie służy nafta. Za każdym razem, gdy po nią sięgałam, na mojej głowie gościł puch. Moim zniszczonym kosmykom służą naturalne oleje bogate w wielonienasycone kwasy tłuszczowe:) Cieszę się, że nafta przypadła Ci do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również używam wielu olei np kokosowego, musztardowego, arganowego i migdałowego zostało mi jeszcze wypróbować olej palmowy :) jest tego trochę ale szukam jakiegoś specyfiku, który pomoże moim zniszczonym włosom :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Polecam ale zapomniałam dodać, że według mnie nafta kosmetyczna ma okropny zapach.

      Usuń
  4. mialam ja kiedys ale nie lubilam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taką samą od dawna i jakoś nie mogę jej zużyć :) leży i kurzy się na pólce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej jest dodawać ją do masek bo tak jak pisałam wcześniej jej zapach jest okropny ale fajnie działa na moje włosy :)

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka