Nowi sprzymieżeńcy w walce przeciw wypadaniu włosów.


Witajcie
Już nie raz pisałam, że moje włosy masowo emigrują z mojej głowy i staram się temu zapobiegać różnymi preparatami od wewnątrz jak i od zewnątrz.

Właśnie zaczynam kurację tabletkami BIOTEBAL 5 oraz szamponem do włosów REVITAX i płynem do wcierania w skórę głowy POKRZEPOL.

Napiszę Wam  na razie co obiecują producenci a po miesiącu opiszę jak wpłynęły na moje włosy.

Zacznę od szamponu




System Revitax to nowatorska, opracowana kombinacja substancji, przeciwdziałających problemowi przejściowego, hormonalnego oraz genetycznie uwarunkowanego wypadania włosów.
Główne składniki i ich działanie:
Kofeina - wzmacnia cebulki włosa, pobudza ich porost zwiększając ukrwienie w naczyniach krwionośnych.
Biotyna - wspomaga syntezę kreatyny, regenerując pracę gruczołów łojowych.
D-Pantenol - wzmacnia cebulki włosowe, utrzymuje właściwy poziom nawilżenia skóry, działa przeciwzapalnie.
Witamina E - wzmacnia cebulki, zapobiega przed utratą wilgotności, pomaga utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia, zmiękcza włosy i skórę głowy.
Oktan witaminy E - przeciwutleniacz, zabezpiecza przed zanikaniem kreatyny.
Panthenol - koi i łagodzi, przynosi ukojenie suchej skórze.
Szampon Revitax jest produktem skutecznie przeciwstawiającym się problemowi wypadania włosów, pielęgnuje je zachowując przy tym łagodność dla skóry głowy. Zawarta w nim kofeina działa wzmacniająco na osłabione cebulki włosowe, stymuluje także porost włosów. Szampon ten to też skuteczna broń w walce z łupieżem.


Pokrzepol płyn przeciw wypadaniu włosów.
Wzmacnia strukturę włosów, stymuluje cebulki do wzrostu. Nie obciąża i nie przetłuszcza włosów, szybko się wchłania.
Osłabienie i wypadanie włosów może być spowodowane wieloma czynnikami. Jednym z nich jest negatywny wpływ środowiska zewnętrznego, w wyniku czego włosy przesuszają się łamią oraz wypadają.
Preparat zawiera w swym składzie naturalne wyciągi roślinne, od pokoleń stosowane do poprawiania kondycji włosów. Bogaty w krzem wyciąg ze skrzypu polnego uelastycznia i wzmacnia strukturę włosa. Wyciąg z rozmarynu lekarskiego stymuluje cebulki włosów do wzrostu. Przeciwzapalne działanie brzozy wpływa oczyszczająco i odświeżająco nadając włosom połysk i zdrowy wygląd. Wyciąg z pokrzywy zapobiega powstawaniu łupieżu, tonizuje i wzmacnia cebulki. Pentanol, aktywnie nawilża oraz łagodzi wszelkiego rodzaju podrażnienia. 


Na koniec Tabletki Biotebal 5.
Lek należy do grupy preparatów witaminowych. Wchodząca w jego skład biotyna jest witaminą rozpuszczalną w wodzie, zaliczaną do grupy witamin B. Biotebal stosuje się w niedoborze biotyny, który to powoduje u ludzi zapalenie skóry zlokalizowane wokół oczu, nosa, ust, przy zaburzeniach wzrostu paznokci i włosów oraz ich nadmierną łamliwość. Biotyna wspomaga procesy powstawania kreatyny i różnicowania się komórek naskórka oraz włosów i paznokci, poprawiając ich stan.
Opakowanie zawiera 30 tabletek, przyjmujemy jedną dziennie (regularnie) przez co najmniej dwa miesiące.


Zobaczymy czy wyżej opisane preparaty pomogą mi w końcu wzmocnić moje biedne włosy. Może miałyście już do czynienia z którymś w/w specyfikiem? Napiszcie jak zadziałał i czy pomógł chociaż trochę ograniczyć wypadanie włosów.


 Pozdrawiam Iza




4 komentarze :

  1. ja miałam spray pokrzepol, ale nie widziałam żadnych efektów :( lepiej dziala na mnie zwykla woda brzozowa za 2 zł :D aaaaaaaa i ten BIOTEBAL mnie interesuje :D ale w ciąży nic nie można łykać ;/ łykam tabletki tylko te, co lekarz pozwalaj i przepisuje ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w ciąży trzeba uważać nawet z witaminami :) Kurczę zmartwiłaś mnie trochę tym, że pokrzepol nie zadziałał :(

      Usuń
  2. miałam te tabletki , nic nie pomogły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze to nie dobrze, ciekawe jak u mnie się sprawdzi.

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka