Olej migdałowy oraz olej palmowy i ich właściwości



Witajcie
Dzisiaj postanowiłam napisać o dwóch olejach, a mianowicie o palmowym i migdałowym. Ja stosuję je tylko na moje biedne włosy aby poprawić ich wygląd i stan. Oleje kupiłam w zeszłym roku na allegro.



Tak więc pierwszy pod lupę wzięłam olej palmowy, byłam bardzo ciekawa jak zadziała na moje włosy.
Wyczytałam na stronie producenta, iż produkt ten jest wysoko nasyconym tłuszczem roślinnym, który jest źródłem witamin A, D, E, K oraz beta karotenu.Posiada on właściwości nawilżające, wygładzające i przeciwbakteryjne- przyśpiesza gojenie się ran.

Produkt ten ma intensywny pomarańczowy kolor dlatego nie stosuję go na noc, żeby nie mieć brudnej poduszki :)  nakładam go na trzy cztery godziny przed myciem włosów. Zmywa się doskonale delikatnym szamponem. Włosy są rzeczywiście gładsze i delikatne ale bez żadnych rewelacji. Odniosłam wrażenie że zadziałał jak standardowa maska.


Olej migdałowy natomiast jest rewelacyjny i polecam go każdemu z czystym sumieniem.
Jest on również olejem roślinnym, pozyskiwanym przez tłoczenie na zimno nasion drzewa migdałowego. Zawiera w składzie śluzy, witaminy A, B2, D, E. Stosowany jest głównie w branży kosmetycznej do produkcji kremów, mydeł i produktów do pielęgnacji włosów. Zmiękcza, wygładza i doskonale nawilża naszą skórę oraz włosy.

Powiem krótko - jest świetny. Moje włosy przepadają za olejem migdałowym. Są jakby grubsze, nabierają objętości nie elektryzują się, są miękkie w dotyku i doskonale nawilżone. Niestety nie pomógł moim bardzo, bardzo zniszczonym końcówkom ale im pomoże tylko fryzjer z nożyczkami. :)


Ostatnio buszując po internecie moim oczom ukazała się pewna pani z pięknymi włosami jest to aktorka grająca w sadze ,,Zmierzch,,


Jej włosy na tym zdjęciu są piękne, marzy mi się taka właśnie długość nie wspominając o kolorze, ponieważ moje naturalne są identyczne jak u tej pani odrost tylko jak się nazywa taki odcień to już za nic w świecie nie wiem. Dla tego proszę podpowiedzcie mi na jakim poziomie szukać farby ? (profesjonalnej) jaki to odcień ? może trzeba pomieszać dwie farby ze sobą ? Z tego co widzę jest to zimny odcień i taki bym chciała uzyskać- żadne rudości :)

Z góry dziękuję za podpowiedzi

Pozdrawiam Iza

1 komentarz :

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka