Przegląd tuszy do rzęs



Witajcie
Nie od dziś wiadomo, że tusz do rzęs w makijażu odgrywa dużą rolę, dla tego musi być dobry. Ale co to znaczy dobry? Dla manie ważne przy wyborze tuszu jest to, aby był trwały, nie sklejał rzęs, a ładnie je rozdzielał i pogrubiał.
W swojej kosmetyczce posiadam cztery z czego dwa lubię najbardziej.



1- Mascara Black Edition ultra volume firmy 2B wg mnie najlepsza, najdłużej utrzymuje się na rzęsach ładnie je pogrubia i nie skleja. Pojemność 12 ml cena ok 15 zł.


2- Park Avenue volume booster trwałością i nakładaniem słabiej ale go lubię :) Pojemność 10 ml cena ok 15 zł


3-  Volume Glamur MAX Definition firmy Bourjois to drugi najlepszy tusz jaki posiadam, ma on grubą gumową szczoteczkę z krótkimi wypustkami, jest bardzo trwały i trochę ciężko się zmywa. Pojemność 10 ml cena 28 zł ( w promocji)

4 - Mybelline Volum Express wg mnie najgorszy jaki do tej pory miałam, kruszy się po dwóch godzinach od nałożenia, aby był widoczny efekt pogrubienia trzeba nałożyć trzy warstwy co obciąża rzęsy. Nie wiem może trafiłam na jakiś felerny egzemplarz. Pojemność 10 ml cena 24,90 zł



Może miałyście któryś z tych tuszy? Powiedzcie mi , który z zaprezentowanych najlepiej wygląda na rzęsach? A może jest jeszcze lepszy od tych? Piszcie z góry dziękuję :)



Pozdrawiam Iza






4 komentarze :

  1. Ja mam Volum Express ale z zakrzywioną szczoteczką. Szału nie ma, ale nie jest też najgorszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 ładnie się prezentuje, na temat żadnego nie wypowiem się bo nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie miałam tych tuszy, ale zauważyłam, że Twoje rzęsy na każdym zdjęciu wyglądają tak samo :D po każdym tuszu :D

    p.s. trzy warstwy obciążają rzęsy? ja nakładam z 10 warstw róźnych tuszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko 10 warstw? Ja jakbym tyle nałożyła to miałabym jednego wielkiego gluta zamiast rzęs :D Mi kosmetyczka powiedziała, że ogólnie tusz obciąża rzęsy. Wiesz ja wszystkie zdjęcia robię telefonem i może do końca nie widać różnicy :D

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka