Średni blond od Palette Salon Colors


Witajcie 
23 grudnia byłam u fryzjera robiłam sobie balayage z jasnego i ciemnego blondu. Niestety ale nic już nie ma po tym malowaniu, wszystko się wypłukało :( i mam teraz kolor, który za nic w świecie mi się nie podoba. Moje włosy są dosyć zniszczone więc odpuściłam sobie na jakiś czas bardzo jasne blondy i postanowiłam je przyciemnić.
Poszłam więc do Rossmanna szukać odpowiedniego koloru, a tam niespodzianka farby Palette Salon Colors w cenie 5,59 zł nie zastanawiając się za wiele wybrałam kolor 7-0 czyli  średni blond.



Wiem, że farby tej firmy dosyć mocno wysuszają włosy, dlatego będę malowała włosy tzw metodą na olej. Przeczytałam o tym na blogu, którego prowadzi profesjonalna fryzjerka.
Nałożyłam więc na włosy olej migdałowy tak na trzy godzinki przed położeniem farby.

Kolor włosów przed malowaniem, widać gdzieniegdzie pozostałości po pasemkach.



Farbę trzymałam na włosach 30 min, zmyłam delikatnym szamponem i nałożyłam maskę zakwaszającą. Po wyschnięciu kolor prezentuje się następująco :

Widać, że końcówki są mocno zniszczone :(


Zdjęcie robione w innym pomieszczeniu niż dwa pierwsze.

A teraz ja w prawie całej okazałości :) 



Pozdrawiam Iza




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka