Urzekający lakier do paznokci :)



Witajcie

Ostatnio wspomniałam, że dostałam od szwagierki lakier do paznokci power shine palladium firmy Oriflame.








 Jak to ja od razu pomalowałam mim paznokcie (sobota 18 stycznia) minęło cztery dni a lakier siedzi na moich pazurkach w nienaruszonym stanie. Za trwałość więc daję mu 5/5. 
Bardzo dobrze się rozprowadza, schnie trochę dłużej, ponieważ ma w sobie bardzo drobny brokat. O lakierach nie umiem za bardzo pisać, ponieważ dla mnie liczy się jego trwałość i kolor dla tego zobaczcie i oceńcie wizualnie sami.







Lakier jak najbardziej przypadł mi do gustu i na pewno kupię inne kolory.





Pozdrawiam Iza

3 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Masz rację, ja ostatnio szukałam w Rossmannie lakieru tzw piaskowego bo fajny daje efekt :) Ale nie było :(

      Usuń
  2. Mnie się bardzo podoba odcień, lubię wszelkie kolory wahające się między różem, fioletem, czy wrzosem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka