Zielona herbata


Witajcie

O zielonej herbacie nie ma co za wiele pisać, ponieważ prawie każdy zna jej dobroczynny wpływ na nasz organizm. Picie zielonej herbaty jest dobre dla naszego serca, obniża poziom cholesterolu oraz zmniejsza ryzyko niepełnosprawności w wieku starczym. Herbata ta zawiera antyoksydanty, które chronią komórki przed uszkodzeniem oraz stanami zapalnymi prowadzącymi do przewlekłych chorób, włączając choroby serca.


Chciałam wam pokazać tę właśnie herbatę w niesamowitym wydaniu bo nie dość, że jest zdrowa to może też pięknie wyglądać w naszym dzbanku :)








Skład:
Liście zielonej herbaty - kraj pochodzenia Chiny
Kwiat jaśminu 0,2%
Kwiat lilii 0,2%




Sposób przygotowania:
Przygotuj przeźroczysty dzbanek o pojemności 0,5 - 1 litra
Nalać 400 ml gorącej wody ok 85-95 stopni Celsjusza
Wrzucić do dzbanka kulę ,,kwitnącej herbaty,,
Zaparzaj pierwszy napar trzy minuty obserwując jak rozkwita herbaciany kwiat. Napar rozlej do filiżanek.
Kulkę herbaty możemy zaparzyć ponownie, tylko tym razem parzymy przez 5 min.
Kulkę herbaty możemy zaparzać nawet 3-4 razy







Nie dość, że jest smaczna to jeszcze pięknie wygląda.

Pozdrawiam Iza

5 komentarzy :

  1. ja też kupiłam tą kwiatową kulę w biedronce :) faktycznie wygląda super, ale smak taki sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S. ja nie lubię zielonych herbat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię zieloną tylko muszę trochę posłodzić :D za to nie cierpię czerwonej :)

      Usuń
  3. A ja piję tylko czarną liściastą, o wiele lepsza niż ta "pozamiatana z podłogi w szmatce" ;) A dziękuję za paczusię wczoraj doszła, oczywiście post pojawi się, myślę że w sobotę bo tylko wtedy mam czas robić zdjęcia na bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie najlepiej kupować liściastą :) Cieszę się, że przesyłka dotarła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka