Jaśminowa maska do włosów suchych i zniszczonych


Witajcie

Kolejnym produktem do pielęgnacji włosów w jaki zaopatrzyłam się jakiś czas temu jest Jaśminowa maska, która według producenta maksymalnie odżywia i nawilża włosy oraz skórę głowy.

Przeznaczona jest do włosów suchych i zniszczonych.
Zawiera wyciągi z olejków jaśminowego oraz innych składników odżywczych.
Posiada charakterystyczny jaśminowy zapach.
Nakładać na umyte, osuszone ręcznikiem włosy. Pozostawić na 5  do 10 minut, następnie obficie spłukać wodą.






Kosmetyk o pojemności 1000 ml zamknięty w opakowaniu bez pompki, aplikujemy go rękoma co nie stanowi większego problemu, ponieważ mamy dosyć duży otwór umożliwiający nam wybieranie odżywki.





Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Propylene Glicol, Hydrogenated Polysorbutene, Parfum, Panthenol, Dimethicon, Hydrolized Milk Protein, Cyclopentasiloxane, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

Konsystencja przypominająca budyń dosyć rzadka jak na maskę.







Moje odczucia co do tego kosmetyku są mieszane, owszem włosy rozczesują się po nim idealnie nie są splątane, po wyschnięciu jednak żyją własnym życiem, mogłabym porównać je do włosów małego dziecka, które ma lekki puszek na głowie :) stają się takie delikatne i nie chcą się układać.
Są bardzo dobrze odżywione, ponieważ w dotyku są miękkie i gładkie tylko w moim przypadku muszę je lekko dociążyć jakimś innym kosmetykiem np jedwabiem.




Pozdrawiam
Iza








3 komentarze :

  1. Miałam. Przyjemny zapach, ale po dłuższym czasie potrafił zmęczyć. Szału nie robiła jeśli chodzi o pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam waniliową z tej serii i też szału nie robiła. Była po prostu poprawna. Nic nie przebije Latte Kallosa. Poza tym minusem tych masek jest skład nieadekwatny do nazwy. Moja waniliowa maska nie zawierała ani 1% czegokolwiek co można by podciągnąć pod wanilię. Czytałam kiedyś recenzję arganowej maski z tej serii (ta fioletowa), okazało się, że w składzie nie ma nic arganowego! Twoja maska jaśminowa nie ma w swoim składzie nic jaśminowego, wychodzi na to, że to tylko PARFUM. Zawiera wyciągi z olejku jaśminowego? Tylko gdzie? :) Hm? :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda masz rację nie ma tam nic z jaśminu. Na początku jest opis maski z opakowania od producenta :) Nabijają ludzi w butelkę i to jawnie. Powiem Ci, że jako zwykła odżywka jest ok ale szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka