Jolly Jewels Golden Rose - dużo zdjęć :)


Witajcie

Dziesięć lat temu skończyłam kurs przedłużania paznokci metodą akrylową i żelową. Przez kolejne trzy lata pracowałam w salonie oraz wykonywałam paznokcie prywatnie moim koleżankom.

Jak zaszłam w ciążę postanowiłam zrobić przerwę od nakładania tipsów sobie i innym co przyczyniło się do tego, że wypadłam z wprawy, a wiadomo, iż w tej kwestii ciągle trzeba iść do przodu.

Ciągle jednak gdzieś to we mnie siedzi i śledzę nieustannie nowości w zdobieniu paznokci. Takim też sposobem znalazłam lakiery firmy Golden Rose nr 110 i 119

nr 110



nr 119
Obydwa lakiery stosunkowo szybko schną (jak na brokatowe) jednak ciężko je zmyć, dlatego muszę usuwać je metodą na folię aluminiową co też nie gwarantuje szybkiego pozbycia się lakieru z paznokci, trzeba i tak jeszcze raz przetrzeć wacikiem.




Jeśli chodzi o konsystencję, to według mnie jest idealna lakiery nie są ani za rzadkie ani za gęste. Dobrze rozprowadzają się na paznokciach. Pędzelki średniej grubości pozwalają na aplikowanie lakieru dokładnie i równomiernie.

Oto jak prezentują się na paznokciach
nr 110




Oraz nr 119, który postanowiłam nałożyć na dwa paznokcie, ponieważ wydaje mi się, że na wszystkich wyglądałby ładnie lecz na większe wyjścia (imprezy)




Jak Wam się podobają ?

Pozdrawiam
Iza

6 komentarzy :

  1. 119 mozna by położyć na inny kolor i też będzie fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macie rację, można sobie kombinować :)

      Usuń
  2. nr 110 mam i bardzo go lubię :) mam z tej serii jeszcze jeden, mocno nafaszerowany brokatem, chyba nr 106 i też go lubie :) ale zmywanie tej serii to istny koszmar :(((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zmyć te lakiery jest ciężko. Za to wyglądają ślicznie - ale coś za coś :D

      Usuń
  3. Oba mi się bardzo podobają :)
    Żałuję, że stacjonarnie nie mam dostępu do takich błyskotek, chociaż z drugiej strony portfel jest bezpieczniejszy... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie u mnie niestety portfel płacze za każdym razem jak go otwieram :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka