Odżywka do włosów blond neutralizująca żółty odcień


Witajcie

Jak byłam jeszcze blondynką dołączyłam do mojej kolekcji  odżywkę rewitalizującą kolor firmy Joanna. Każda blondynka wie, iż popielate blondy szybko się wypłukują i są dosyć ciężkim kolorem do utrzymania, dlatego też wiele firm prześciga się chcąc nam dostarczyć jak najlepsze produkty do walki z niechcianym odcieniem złota lub efektu ,, kurczaka,, po rozjaśnianiu lub dekoloryzacji.
Miałam już kilka odżywek nadających popielaty odcień jednak najlepiej działającą jest właśnie w/w.
Produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego więc jeśli chcecie się w niego zaopatrzyć szukajcie w sklepach internetowych (chyba, że coś się zmieniło do czasu kiedy ja ją kupowałam)

Pojemność 500 ml



Na opakowaniu mamy zamieszczony następujący opis:

Odżywka rewitalizująca kolor, popielata, z mikroelementami Joanna Professional neutralizuje niepożądany odcień na włosach blond. Została specjalnie opracowana do stosowania w salonach fryzjerskich. Doskonale neutralizuje żółtawy odcień blond i znakomicie kondycjonuje włosy dzięki składnikom nawilżającym. Nadaje chłodny, popielaty refleks, którego intensywność zwiększa się stopniowo po kilkukrotnym użyciu, a dzięki zawartym mikro-proteinom włosy nabierają niebywałego blasku i są miękkie w dotyku. Posiada piękny zapach czarnej porzeczki.

Powiem Wam jak czytałam ten opis to trochę się śmiałam, zapytacie dlaczego? bo z tymi lśniącymi włosami to trochę ich poniosło :) 
Owszem były miękkie, zapach porzeczki utrzymywał się dosyć długo lecz co najistotniejsze niwelował ,,żółtko,, 
 Ale zapewniam Was, iż lśniące to one nie były :)



Podam skład, przyznam się jednak, że nie do końca umiem je odczytywać.

Aqua, Cetyl Alcohol, Gyicerin, Cetearyl Alcohol, Cyclopentasiloxsane, Cetrimonium Chloride, Cyclohexasiloxane, ParaffinumLiquidum, Hydroxyethylcellulose, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, Palmitamidopropyltrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, PEG/PPG-15/15 Acetate Dimethicone, PEG/PPG-15/15 Allyl Ether Acetate, PEG/PPG-15/15 Copolymer, Polyquaternium-10, Panthenol, Hydrolyzed Wheat Protein, Parfum, Triethanolamine, DMDM Hydantion, Methylchloroiso-thiazolinone, Methylisothiazolinone, Acid Violet 43.

Uff przebrnęłam przez te dziwne nazwy. :)

Sposób użycia jest standardowy: 
Niewielką ilość odżywki nanieść na umyte, lekko osuszone ręcznikiem włosy. Pozostawić na 3-5 min, a następnie dokładnie spłukać. Po użyciu dokładnie umyć ręce, ponieważ kosmetyk może pozostawić niebieskie zabarwienie.

Miałyście kiedykolwiek ten produkt? Jestem ciekawa waszego zdania.



Pozdrawiam 
Iza







5 komentarzy :

  1. te maski dostępne w są w HEBE :) a skład możesz zaanalizować tutaj http://www.kosmopedia.org/

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda niestety u mnie nie ma w mieście tej drogerii, a szkoda. Dzięki za adres strony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam "fioletowego" szamponu z tej serii i sprawdza się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście używałam szamponu z Joanny gdy byłam blondynką i bardzo go sobie chwaliłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak te szampony z Joanny są dobre też ich używałam. Później kupiłam tę odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka