Odżywka niewypał


Witajcie

Pewnie zauważyliście, iż na moim blogu przeważnie chwalę prezentowane produkty, Dlaczego? Nie które z Was mogą pomyśleć, że współpracuję z danymi firmami :) - nic bardziej mylnego! 
Dzieje się tak, ponieważ zanim kupię jakiś produkt, czytam recenzję różnego rodzaju i te dobre jak i te niekorzystne. Po co mam wywalać pieniądze w błoto. Dla tego przeważnie trafiam w 10 :) i chwalę :)

Wiadomo jednak, że nieuniknione jest czasami wpaść na jakiś bubel. Mnie też to spotkało :(

A oto winowajca.




Według producenta odżywka została opracowana specjalnie z myślą o potrzebach włosów zniszczonych i nadwyrężonych. Wartościowe substancje pielęgnujące, takie jak olej arganowy wygładzają strukturę włosa, zapobiegają rozdwajaniu się końcówek i sprawiają, że włosy stają się miękkie i jedwabiste.Wysokowartościowa receptura z pantenolem i gliceryną chroni włosy przed wysuszeniem i nadaje im zdrowy wygląd oraz długotrwały blask. Włosy odzyskują swoją sprężystość i stają się bardzo łatwe w rozczesywaniu.


Przeważnie kosmetyki tej firmy są dobre i chwalone. Mi jednak odżywka nie zrobiła z włosami nic- nawet nie ułatwiła rozczesania po umyciu. Miałam wrażenie, iż spłynęła razem z wodą. Miał być blask, miękkość i sprężystość, a niestety nie było nic.

Podsumowując, mi też zdarzy się kupić jakiś niewypał, pocieszam się jednak tym, że odzywka kosztowała nie całe 6 zł i mój portfel aż tak bardzo nie ucierpiał. 

Mam jeszcze kilka produktów, które nie do końca spełniają moje oczekiwania. Chcecie abym je opisała?



Pozdrawiam
Iza

4 komentarze :

  1. Ja też wolę zawsze przeczytać jakąś recenzję, kupić i być zadowolona. Niestety jak kupię coś pod wpływem chwili zazwyczaj okazuje się że jest bublem. Oczywiście że opisz nietrafione kosmetyki - jestem jak najbardziej za :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok to pozbieram moje ,,bubelki,, i przygotuję coś na ich temat :) Właśnie mi też się zdarza kupić coś pod wpływem chwili, a czasami jest tak, że produkt, który jest fatalny dla jednej osoby innej może odpowiadać i na odwrót :)

      Usuń
  2. dobrze czasem opisać bubla, bo wiadomo czego powinno się wystrzegać. Chociaż wiadomo, że każdy trochę inaczej reaguje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się każdy z nas jest inny jest inny. Czasami też trzeba się samemu przekonać na własnej skórze czy jest dla nas odpowiednie czy też nie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka