Piękny nude - tym razem lakier do paznokci


Witajcie

Jak wiecie uwielbiam nudziaki wszelkiego rodzaju czy to pomadki, lakiery do paznokci, a nawet ubrania w takim kolorze. Dla niektórych odcień ten może jest nudny bez wyrazu ale nie dla mnie :) 
Z racji tego uwielbienia nabyłam kolejny lakier.

NUDE nail polish nr 02- firmy Lovely








Lakier schnie dosyć długo, ale warto poczekać :) 
Posiada szeroki pędzelek, który równomiernie i bez smug nakłada emalię. Trwałość to sprawa dyskusyjna, jeśli nie moczymy rąk za często lakier wytrzyma ok 4 dni w innym wypadku do 2 dni.

Paznokcie pomalowane tym kolorem wyglądają na zdrowe, mocne oraz grubsze. Pasuje do każdego zestawu ubrań nie zależnie od pory roku i okazji.

Na pewno zaopatrzę się w inne odcienie z tej serii.

A Wy co sądzicie o nudziakach na paznokciach?

Pozdrawiam
Iza



3 komentarze :

  1. ja nie przepadam za lakierami lovely :( chyba, że to lakier piaskowy, czy brokatowy...
    te jednokolorowe się u mnie nie sprawdziły...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka