Raz w tygodniu keratyna :)

Witajcie

Zaczynam mieć lekkiego świra na punkcie pielęgnacji włosów. Do tej pory lubiłam często zmieniać  kolor co przyczyniło się do znacznego pogorszenia ich stanu. Teraz natomiast jestem na etapie intensywnej regeneracji, przyśpieszenia wzrostu itd.

 Iwona L. ( moja dobra koleżanka) gdy tylko się spotkamy bądź rozmawiamy przez telefon pierwsze co mówi to: ,, Co nowego wykombinowałaś z włosami?,, Dało mi to do myślenia i stwierdziłam, że zaczęło się u mnie tzw. ,,włosomaniactwo,, :) :) :)

Poniekąd odpowiadając na pytanie mojej Iwonki - dzisiaj będzie o Keratynie hydrolizowanej.

Co to takiego ta keratyna?



Keratyna jest białkiem włóknistym naskórka i jego produktów takich jak włosy i paznokcie. Wzmacnia i regeneruje strukturę uszkodzonych włosów i paznokci, przywracając im połysk oraz zdrowy wygląd. Utrzymuje właściwy poziom nawilżenia.


Zalecana w produkcji odżywek do paznokci - żółtych z przebarwieniami, zniszczonych i rozdwajających się oraz łamliwych.

Mnie jednak bardziej zainteresowało jaki ma wpływ na włosy :)

Tak więc, keratyna uzupełnia niedobór naturalnych składników budujących strukturę włosa, zwiększa ich sprężystość, jej cząsteczki wbudowują się w uszkodzone miejsca włosów jednocześnie je wzmacniając. Zabezpiecza  przed szkodliwym działaniem środków utleniających podczas zabiegów takich jak farbowanie.
Swój hydrolizat keratyny kupiłam na Allegro za 30 ml zapłaciłam 10,80 zł



Jak używam?

Dodaję 5-6 kropli do odżywki / maski, nakładam na wcześniej umyte szamponem włosy i trzymam ok 30 min. Po tym czasie normalnie spłukuję wodą.

Moje wrażenia

Włosy po kuracji są bardzo miękkie i miłe w dotyku, poza tym nie zauważyłam znacznej poprawy jeśli chodzi o stronę wizualną, z tego co wyczytałam na różnych blogach trzeba poeksperymentować z kreatyną to znaczy z ilością kropel dodawaną do odżywki, ponieważ jedne włosy potrzebują więcej inne mniej tego produktu.

Tak więc eksperyment czas zacząć :)




Pozdrawiam
Iza



7 komentarzy :

  1. Półprodukty to jedno z moich postanowień noworocznych :D Ja będę je zamawiała na stronie www.zrobsobiekrem.pl :) Chciałabym kupić Keratynę, Elastynę, Kolagen, L-Cysteinę itp :) W sklepie ZSK keratynę kupisz za 3,99 zł :D http://www.zrobsobiekrem.pl/pl/p/Hydrolizat-keratyny/200

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze kolagen z elastyną ale muszę go wypróbować zanim zdam recenzję na razie użyłam go mieszając z kremem ok czterech razy :)

      Usuń
  2. Ja używam piankę keratynową z MATRIXA, ale jest trochę niewydajna.

    Chciałam przyjemnie poinformować, iż zostałaś przeze mnie nominowana na blogu http://finezjakolorem.blogspot.com/ do Leibster Blog Award :) Zapraszam do zabawy, znajdziesz u mnie pytania i zasady, pozdrawiam :) Ola!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo z chęcią odpowiem na pytania :)

      Usuń
  3. Małymi kroczkami dobierzesz odpowiednie proporcje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację trzeba próbować jaka ilość będzie odpowiednia

      Usuń
  4. "raz w tygodniu kreatyna" - keratyna a kreatyna to 2 różne substancje. Keratyna stosowana do włosów, kreatyna stosowana w kulturystyce jako suplement. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka