Stapiz linia do włosów z jedwabiem


Witajcie

W końcu zaczął się luty, ostatni miesiąc zimy :) bardzo się cieszę z tego powodu, ponieważ nie cierpię tej pory roku, a moje włosy w szczególności. Czapka tudzież kaptur na głowie to nie moje klimaty.

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić nowych przyjaciół moich włosów, a mianowicie szampon i maskę z linii Sleek firmy Stapiz.



Są to produkty do użytku profesjonalnego w salonach fryzjerskich, ale śmiało możemy je sobie kupić (tak jak ja)  na Allegro. Ceny są różne, ja za szampon o pojemności 300 ml zapłaciłam  4,50 zł , a maska o pojemności 1000 ml kosztowała 18,10 zł


Szampon
Ma on dosyć gęstą, bezbarwną konsystencję. Bardzo dobrze się pieni, ładnie pachnie.

Opis
Intensywnie nawilżający szampon z jedwabiem do włosów zniszczonych lub po farbowaniu. Dzięki zawartości protein jedwabiu posiada właściwości silnie nawilżające skórę i włosy. Nadaje się do częstego stosowania. 

Moja opinia
Jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość aby dokładnie umyć włosy, doskonale radzi sobie ze zmyciem oleju :). Po spłukaniu wodą miałam uczucie, iż włosy są sztywne i tępe, trochę się wystraszyłam ale po nałożeniu maski wszystko wróciło do normy :)


Maska

Konsystencja budyniu, piękny zapach, który utrzymuje się na włosach przez parę godzin.

Opis
Maska intensywnie nawilżająca do włosów suchych i po zabiegach chemicznych.
Po umyciu wmasować łagodnie w osuszone ręcznikiem włosy. Pozostawić na 10 min. w temperaturze otoczenia lub 5 min. ogrzewając, następnie spłukać.

Moja opinia
Moje włosy pokochały tę maskę od pierwszego użycia :) Na popalone końcówki nie zadziałała (na nie nic nie zadziała oprócz nożyczek) za to reszta włosów stała się bardziej błyszcząca wizualnie jakby zrobiły się grubsze. Bardzo miłe w dotyku takie miękkie i lejące. Nie elektryzują się.



Na zdjęciach tego tak nie widać, ale włosy mają delikatny połysk (tam gdzie nie są popalone) wydaje mi się,  też, że jakby bardziej dociążone nie puszą się tak jak wcześniej.

Podsumowując, za przystępną cenę można mieć bardzo dobry produkt :) 

A jakie jest Wasze zdanie? Miałyście może te produkty?



Pozdrawiam
Iza


8 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam na Allegro. Mają też fajną maskę zakwaszającą za ok 10 zł chyba nie pamiętam dokładnie.

      Usuń
  2. Zaciekawiła mnie ta maska ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, że nie spodziewałam się po niej wiele, jednak okazała się być naprawdę dobra :)

      Usuń
  3. ja słyszałam o masce wiele i na pewno kiedyś kupię :)

    P.S. Co z tego, że luty to ostatni miesiąc zimy jak u nas śnieg pada do maja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w tym roku tak nie będzie ja nie cierpię zimy. Uwielbiam wiosnę, lato i nie mogę się już ich doczekać :)

      Usuń
  4. Ja uwielbiam te produkty, używam szamponu i odżywki. Odżywka jest w podobnym opakowaniu jak szampon tylko zawiera pompkę! Dla mnie te produkty są genialne. Kocham ich zapach! Nie obciążają w moim przypadku włosów. Dla osób mieszkających w Warszawie są dostępne w pasażu handlowym dworca centralnego. Znajduje się tam mały sklep z produktami fryzjerskimi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Tobie też odpowiadają bo na prawdę są bardzo dobre.
      Ja nie mieszkam w Warszawie już pięć lat i niestety zostaje mi zamawianie przez internet :(

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka