Kuracja do włosów z proteinami mlecznymi firmy Joanna


Witajcie

Robi się coraz cieplej i coraz częściej pojawia się na niebie słoneczko. Niezmiernie mnie to cieszy i czekam na lato. Po zimie moje włosy są bardziej wymagające, bo trochę im się dostało (czapki itp.) dlatego ja zaczęłam nakładać po każdym myciu maski odżywiające oraz mocno nawilżające. Zaczęłam również pić napar z pokrzywy i łykać ekstrakt ze skrzypu polnego. 
Dzisiaj przedstawię jedną z moich ulubionych masek do suchych i zniszczonych włosów firmy Joanna. 







Co obiecuje nam producent:

Maska do włosów z proteinami mlecznymi została specjalnie opracowana do stosowania w salonach fryzjerkich. Zawiera starannie dobrane składniki, które pielęgnują włosy suche i zniszczone. Znakomicie poprawia wygląd i kondycje włosów, nadając im wyjątkową jedwabistość, miękkość i połysk. Kuracja zapobiega elektryzowaniu się włosów oraz ułatwia ich rozczesywanie. Piękny zapach aromatycznego kokosa sprawi, że poczujesz wyjątkową przyjemność i relaks podczas pielęgnacji.

Składniki aktywne:

Proteiny mleczne - wygładzają włosy, nadają im miękkość i elastyczność.

Profesjonalne rezultaty:

Włosy intensywnie odżywione i nawilżone.
Miękkie gładsze i bardziej błyszczące.
Dobrze się rozczesują i układają.

Sposób użycia:

Maskę nałożyć na umyte, lekko osuszone ręcznikiem włosy i dokładnie wmasować. Pozostawić na 3-5 minut, a następnie spłukać. W przypadku włosów bardzo zniszczonych po nałożeniu produktu przykryć ręcznikiem lub czepkiem z folii i poddać działaniu ciepła oraz wydłużyć czas działania.




Skład:



Maska jest idealna do moich włosów fajnie je odżywia i nie obciąża, kupiłam ją przez internet, ale chyba dostepna jest też w drogerii Hebe.


Miłego dnia, pozdrawiam 
Iza 










Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka