Prezenty, tak bez okazji :) - Rozdanie !


Witajcie

Przejżałam ostatnio moją szafkę z kosmetykami i stwierdziłam, iż mam wiele produktów, które kupiłam pod wpływem jakiegoś impulsu :) i nawet ich nie dotknęłam.
Dlatego postanowiłam zrobić małe rozdanie :)


Warunki rozdania są bardzo proste, a mianowicie trzeba być obserwatorem mojego bloga ---MAŁA OAZA----  oraz w komentarzu dokończyć zdanie:

Moim najskuteczniejszym sposobem / produktem, który przyśpiesza wzrost włosów jest........



Głównym i jedynym organizatorem oraz sponsorem rozdania jestem ja. :)
Rozdanie trwa od 10.03.2014r do 23.03.2014r
Zwycięsca zostanie wybrany poprzez losowanie.
Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu trzech dni po zakończeniu rozdania.

Nie musicie dodawać banerów czy tego typu rzeczy :)

Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992r o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4. poz. 27 z późniejszymi zmianami.)

Serdecznie zapraszam !!!!


Pozdrawiam
Iza




11 komentarzy :

  1. Moim najskuteczniejszym sposobem / produktem, który przyśpiesza wzrost włosów jest jantar

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim najskuteczniejszym produktem, który przyspiesza wzrost włosów jest Calcium Pantotenicum

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim najskuteczniejszym sposobem na przyspieszenie porostu włosów jest stosowanie kilku zasad i produktów wspólnie, tzn: Piję skrzypokrzywę, odstawiłam źródło łamania włosów czyli, prostownicę i suszarkę, a także stosuję jantar i olejek łopianowy, który wcieram w skalp. Włosy rosnąc zdecydowanie szybciej :)
    Nie stosowałam dotąd drożdzy, ani siemienia.. zastanawiałam się nad tym, ale i tak przyspieszyłam porost włosów 2-krotnie więc póki co nie planuję się męczyć pijąc drożdze, czy siemię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim najskuteczniejszym sposobem / produktem, który przyśpiesza wzrost włosów jest picie skrzypokrzywy i drożdży, na skalp kozieradka, jantar oraz maseczka drożdżowa i najważniejsze-masowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim najskuteczniejszym sposobem / produktem, który przyśpiesza wzrost włosów jest picie skrzypokrzywy i drożdży, na skalp kozieradka, jantar oraz maseczka drożdżowa i najważniejsze-masowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim najskuteczniejszym sposobem / produktem, który przyśpiesza wzrost włosów jest picie skrzypokrzywy i drożdży, na skalp kozieradka, jantar oraz maseczka drożdżowa i najważniejsze-masowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim najskuteczniejszym sposobem / produktem, który przyśpiesza wzrost włosów jest combo w postaci drożdży(polecam humavit ze skrzypem i pokrzywą), Calcium Pantothenicum i Jantar.
    Jednak przy CP i drożdżach trzeba być przygotowanym na oczyszczający wysyp na twarzy. U mnie następuje po około tygodniu i trwa tydzien do max 2 tygodni. :) Ale da się przeżyć spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim najskuteczniejszym produktem, który przyśpiesza wzrost włosów jest klasyczny, apteczny olejek rycynowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim najskuteczniejszym sposobem, który przyśpiesza wzrost włosówm jest stosowanie zwykłej wody pokrzywowej z kiosku (Barwa) z racji prostego składu pozbawionego nadmiaru konserwantów, które zamiast pomóc - niepotrzebnie szkodzą delikatnemu skalpowi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Dorenn
    Odpowiedź: Moim najskuteczniejszym produktem, który przyśpiesza wzrost włosów jest odżywka Jantar. Jest moim absolutnym hitem, gdy chcę zyskać dodatkowe centymetry ;) Po kilku użyciach mojego pierwszego opakowania zauważyłam miliony baby hair, ograniczenie przetłuszczania się włosów a po systematycznym wcieraniu, pozwolił mi całkowicie zapomnieć o wzmożonym wypadaniu włosów (nawet w okresie jesienno-zimowym). A jeżeli chodzi o przyrost - zwiększył go dwukrotnie! I tak jest do dziś, zużyłam już kilka opakowań a nadal jestem nim zachwycona! Plusem jest również świetny zapach (jeżeli ktoś gustuje w męskich zapachach) oraz jego wydajność - spokojnie starcza na miesiąc. Cena przystępna do 15zł.
    Natomiast moim najskuteczniejszym sposobem, który przyśpiesza wzrost włosów jest masaż skalpu ;) Dzięki używaniu tej wcierki regularnie masuje skalp, co jak wiadomo dobrze wpływa na wzrost włosów oraz relaksuje... same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim najskuteczniejszym sposobem i właściwie produktem w jednym, prócz powszechnie znanego Jantara, CP ,picia drożdży jest NASIENIE KOZIERADKI. Napar stosuję jako wcierkę na skórę głowy. Nie dość ,że przedłuża świeżość włosów i zapobiega wypadaniu pojawiło się mnóstwo baby hair, oczywiście dodatkowo mój miesięczny wzrost włosa o 2 cm , co u mnie jest i tak mega ! Dodatkowo Podpatrzyłam u Anwen stosowanie Daktarinu na skórę głowy. Na początku nie mogłam przekonać się do tego pomysłu, ale z czasem ,kiedy okazało się ,że działa cuda, wdrożyłam go do swojej tymczasowej pielęgnacji.Stosowałam go z delikatnym masażem skalpu. Jednak warto skontaktować się z dermatologiem przed użyciem. Są to dwa najskuteczniejsze i mniej popularne w jednym sposoby. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka