Krem przeciwzmarszczkowy Green Pharmacy


Witajcie


Dziewczyny na początku tego roku kupiłam sobie krem firmy Green Pharmacy pojemność niestandardowa jak na kremy do twarzy, a mianowicie 150 ml. Co mogę o nim powiedzieć? No nie za wiele, ponieważ miał być przeciwzmarszczkowy, a niestety nic w tej sprawie nie zrobił. Jest to produkt typowo nawilżający i tyle. Dodam, że bardzo ładnie pachnie - różą i nie posiada parabenów.
Wcierałam go w całe ciało, a w szczególności posłużył jako krem do stóp :) :)


Opis jaki znajduje się na pudełku :
Inspirowany naturą. Zawiera olejek różany i pantenol. Intensywna regeneracja i optymalna równowaga nawilżenia. Gładka, jędrna, młodsza, wzmocniona, miękka cera. Odbudowana warstwa ochronna skóry. Wydobywa naturalne piękno.





Krem jest dosyć gęsty, przypomina konsystencją masło do ciała. Po nałożeniu zostawia na skórze lekko tłusty film.

Jak napisałam wyżej tylko jedno z założeń producenta się sprawdziło :)
Niestety, żadnych właściwości przeciwzmarszczkowych nie zauważyłam.

Pozdrawiam
Iza

4 komentarze :

  1. Nie zauważyłam, aby zapychał pory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro jest typowo nawilżający, to się nie skuszę, mam już swoje ulubione kremy w tej kwestii, choć oczywiście chętnie testuję nowe pozycje. Ale nie powinien tylko nawilżać. Poza tym nie cierpię kremów, które zostawiają tłusty film. Nie skuszę się.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Dlatego używam go teraz do stóp :) tu doskonale się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka