L'biotica - aktywne serum do rzęs - co o nim myślę?


Witajcie
Tak ok dwóch miesięcy temu kupiłam sobie pewien specyfik, który miał pobudzić moje rzęsy do wzrostu, zahamować ich wypadanie i nadać naturalnego połysku :)


Czy rzeczywiście tak się stało? 



Skład: Aqua, Ricinus Communis Oil, Pentylene Glycol, Glycerin, Penthenol, Biotinoyl, Tripeptide-1, Sodium Polyacrylate, Dimethicone, Cyclopentasilixane, Hydrolyzed Kreatin, L-Arginine, Trideceth-6 PEG/PPG-18 Dimethicone.

Aktywne serum do rzęs z innowacyjnym kompleksem ActiveLash stymuluje naturalny wzrost rzęs, zapobiegając ich wypadaniu. Silnie regeneruje rzęsy i brwi, przywracając im zdrowy wygląd.
Keratyna, uzupełnia niedobór składników budulcowych rzęs oraz zwiększa ich sprężystość i elastyczność. L-Arginina, (aminokwas) aktywuje wzrost rzęs, wydłuża fazę ich wzrostu. Prowitamina B5, zapewnia rzęsom i brwiom większą wytrzymałość, nadaje im piękny, naturalny połysk.

Tyle od producenta.

Nakładałam tę odżywkę przez miesiąc codziennie, czasami nawet rano i wieczorem. Niestety z przykrością muszę stwierdzić, iż nie zrobiła kompletnie nic. Zero jakichkolwiek efektów. :(

Rzęsy przed rozpoczęciem kuracji

Po miesięcznym stosowaniu serum :)



Wydajność i aplikacja
Preparat nakładamy silikonową szczoteczką, po miesiącu stosowania zostało mi jeszcze sporo produktu, więc będę dalej z niego korzystała, ponieważ fajnie się sprawdza jako baza pod tusz.



.Cóż mogę rzec, muszę poszukać innego preparatu, który poprawi kondycję moich rzęsistek :) Dobrze chociaż, iż ten jest stosunkowo tani 17 zł więc nie ma takiego bólu.

Może znacie fajny, w rozsądnej cenie preparat, który pogrubiłby moje biedne rzęsy? 


Pozdrawiam
Iza

6 komentarzy :

  1. Nie stosowałam go i już wiem, że nie zastosuję, skoro wcale nie zauważyłaś poprawy. Mam nadzieję, że znajdziesz odpowiednie serum, którym podzielisz się z nami na blogu i wtedy ja je kupie i mi także pomoże :) Haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. he he na pewno jak coś znajdę to napiszę ale jak szukałam w internecie produktów to się za głowę złapałam, ponieważ ceny róznych odżywek do rzęs są bardzo wysokie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że kosmetyk nie zadziałał :(

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety, myślałam jak go kupowałam, że przynajmniej je wzmocni, a tu lipa

    OdpowiedzUsuń
  5. ten produkt nic mi nie dal,ale pomadka z rosmanna ta rumiankowa z alterry na rzesy je wzmocni i kosztuje 3 zl i pomoglo mo serum z vichy i nie place z nie duzo kupuje probki a probka na 2 miesiace mi starczyla pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za podpowiedź, jestem ciekawa tej pomadki ale zastanawiam się czy nie rozjaśniła Ci rzęs z racji tego, że jest rumiankowa?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka