Maska do włosów z miodu i banana


Witajcie

Dawno nie robiłam sobie żadnych domowych masek do włosów, zaniedbałam też olejowanie po prostu myłam i nakładałam odżywki ot standardowa ,, pielęgnacja,,
Znalazłam więc chwilę i zrobiłam sobie specyfik :) bananowo-miodowy :)
Do miseczki włożyłam dwie łyżki miodu i wkroiłam jednego banana, wszystko zmiksowałam blenderem.
Szybkie i proste prawda :)






Mieszankę nałożyłam na zwilżone włosy, przykryłam folią spożywczą i trzymałam tak dwie godziny, następnie umyłam głowę szamponem oraz nałożyłam odżywkę.




Moje wrażenia - włosy stały się bardzo miękkie i miłe w dotyku jeśli jednak chodzi o stronę wizualną no cóż, zauważyłam lekkie rozjaśnienie tak ok 0,5-1 ton, więc jeśli nie chcecie aby wasza czupryna miała złote refleksy nie polecam. Sprawcą tego rozjaśnienia jest miód.

Czy zastosuję tę maskę ponownie? Na 100% TAK 


Mały bonusik :)

 Rano trafiłam w internecie na ciekawy artykuł dotyczący szkodliwych substancji dodawanych do kosmetyków. Podaję Wam link jak chcecie to przeczytajcie sobie.

Pozdrawiam
Iza

4 komentarze :

  1. Mi by było szkoda pysznego banana na włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna wyszła Ci konsystencja. mi taka maska powstała z kawałkami bananów i potem musiałam je wyczesywać...;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś bym chętnie sprawdziła efekty rozjaśnienia włosów maskami z miodem, lecz będzie to możliwe dopiero na naturalnych.
    Co do artykułu - trochę razi mnie wieszanie psów na detergentach, mimo wszystko to podstawa większości szamponów na rynku i trudno byłoby znaleźć dla tego alternatywę. Hm, może jakby ktoś stosował metodę "no-poo". Z tym, że dużo zabawy, a efekty w sumie nie muszą być ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  4. Po części się zgadzam z tobą co do artykułu 😊 niestety używamy w ciągu dnia wielu produktów i każdy z nich posiada jakieś dziwne ulepszacze. Drażni mnie tylko, że czesto w produktach dla dzieci można znaleźć dziwne rzeczy, a przecież one powinny być w szczególności bezpieczne 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka